Pregled bibliografske jedinice broj: 1113104
Interpretacija djela Bartola Felbingera kao mogućnost uspostavljanja škole
Interpretacija djela Bartola Felbingera kao mogućnost uspostavljanja škole // Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam, 28 (2020), 1(59); 100-115 doi:10.31522/p.28.1(59).6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1113104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interpretacija djela Bartola Felbingera kao mogućnost uspostavljanja škole
(Interpretation of Bartol Felbinger's Works as a Way to Establish a School)
Autori
Uchytil, Andrej ; Čavlović, Melita ; Smode Cvitanović, Mojca
Izvornik
Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam (1330-0652) 28
(2020), 1(59);
100-115
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Arhitektura Zagreba prve polovice 19. stoljeća ; Bidermajer ; Felbinger, Bartol ; Hrvatska moderna arhitektura ; Klasicizam
(Architecture in Zagreb in the first half of the 19th C. ; Biedermeier ; Felbinger, Bartol ; Croatian modern architecture ; Classicism)
Sažetak
Radom su tematizirana djela Bartola Felbingera kroz prizmu njemu svojstvenih, i danas aktualnih i pozitivno evaluiranih, koncepcijskih razina projektantskog pristupa. Takvim je postupkom djelovanje arhitekta percipirano u kontekstu profilacije zagrebačkih gradograditeljskih uzusa odnosno inicijacije duktusa hrvatske moderne arhitekture. Usporedno su obuhvaćene Felbingerovu djelu inherentne teme klasicizma i bidermajera u domeni arhitektonske kulture kontinentalne Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam
POVEZANOST RADA
Projekti:
054-0000000-3262 - Atlas hrvatske arhitekture XX. stoljeća
Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI