Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1113104

Interpretacija djela Bartola Felbingera kao mogućnost uspostavljanja škole


Uchytil, Andrej; Čavlović, Melita; Smode Cvitanović, Mojca
Interpretacija djela Bartola Felbingera kao mogućnost uspostavljanja škole // Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam, 28 (2020), 1(59); 100-115 doi:10.31522/p.28.1(59).6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1113104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interpretacija djela Bartola Felbingera kao mogućnost uspostavljanja škole
(Interpretation of Bartol Felbinger's Works as a Way to Establish a School)

Autori
Uchytil, Andrej ; Čavlović, Melita ; Smode Cvitanović, Mojca

Izvornik
Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam (1330-0652) 28 (2020), 1(59); 100-115

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Arhitektura Zagreba prve polovice 19. stoljeća ; Bidermajer ; Felbinger, Bartol ; Hrvatska moderna arhitektura ; Klasicizam
(Architecture in Zagreb in the first half of the 19th C. ; Biedermeier ; Felbinger, Bartol ; Croatian modern architecture ; Classicism)

Sažetak
Radom su tematizirana djela Bartola Felbingera kroz prizmu njemu svojstvenih, i danas aktualnih i pozitivno evaluiranih, koncepcijskih razina projektantskog pristupa. Takvim je postupkom djelovanje arhitekta percipirano u kontekstu profilacije zagrebačkih gradograditeljskih uzusa odnosno inicijacije duktusa hrvatske moderne arhitekture. Usporedno su obuhvaćene Felbingerovu djelu inherentne teme klasicizma i bidermajera u domeni arhitektonske kulture kontinentalne Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam



POVEZANOST RADA


Projekti:
054-0000000-3262 - Atlas hrvatske arhitekture XX. stoljeća

Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Uchytil, Andrej; Čavlović, Melita; Smode Cvitanović, Mojca
Interpretacija djela Bartola Felbingera kao mogućnost uspostavljanja škole // Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam, 28 (2020), 1(59); 100-115 doi:10.31522/p.28.1(59).6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Uchytil, A., Čavlović, M. & Smode Cvitanović, M. (2020) Interpretacija djela Bartola Felbingera kao mogućnost uspostavljanja škole. Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam, 28 (1(59)), 100-115 doi:10.31522/p.28.1(59).6.
@article{article, author = {Uchytil, Andrej and \v{C}avlovi\'{c}, Melita and Smode Cvitanovi\'{c}, Mojca}, year = {2020}, pages = {100-115}, DOI = {10.31522/p.28.1(59).6}, keywords = {Arhitektura Zagreba prve polovice 19. stolje\'{c}a, Bidermajer, Felbinger, Bartol, Hrvatska moderna arhitektura, Klasicizam}, journal = {Prostor : znanstveni \v{c}asopis za arhitekturu i urbanizam}, doi = {10.31522/p.28.1(59).6}, volume = {28}, number = {1(59)}, issn = {1330-0652}, title = {Interpretacija djela Bartola Felbingera kao mogu\'{c}nost uspostavljanja \v{s}kole}, keyword = {Arhitektura Zagreba prve polovice 19. stolje\'{c}a, Bidermajer, Felbinger, Bartol, Hrvatska moderna arhitektura, Klasicizam} }
@article{article, author = {Uchytil, Andrej and \v{C}avlovi\'{c}, Melita and Smode Cvitanovi\'{c}, Mojca}, year = {2020}, pages = {100-115}, DOI = {10.31522/p.28.1(59).6}, keywords = {Architecture in Zagreb in the first half of the 19th C., Biedermeier, Felbinger, Bartol, Croatian modern architecture, Classicism}, journal = {Prostor : znanstveni \v{c}asopis za arhitekturu i urbanizam}, doi = {10.31522/p.28.1(59).6}, volume = {28}, number = {1(59)}, issn = {1330-0652}, title = {Interpretation of Bartol Felbinger's Works as a Way to Establish a School}, keyword = {Architecture in Zagreb in the first half of the 19th C., Biedermeier, Felbinger, Bartol, Croatian modern architecture, Classicism} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font