Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1112377

Promocija proizvoda u glazbenoj industriji


Ćorić, Marija
Promocija proizvoda u glazbenoj industriji, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1112377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija proizvoda u glazbenoj industriji
(Product promotion in the music industry)

Autori
Ćorić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.02

Godina
2021

Stranica
38

Mentor
Komarac, Tanja

Ključne riječi
elementi promotivnog miksa, proizvodi, glazbena industrija, poslovni slučaj
(promotional mix, products, music industry, case study)

Sažetak
Završni rad istražuje ulogu promocije proizvoda u glazbenoj industriji. Cilj rada je opisati elemente promotivnog miksa karakteristične za proizvode u glazbenoj industrije. Proizvod glazbene industrije nije klasični proizvod široke potrošnje jer ima umjetničku vrijednost te je izrazito osjetljiv na inovativne i tehnološke promjene. Promocija takvih proizvoda je izrazito zahtjevna jer zahtijeva prilagođavanje komunikacijskih poruka novim dinamičnim medijima. U radu je prikazano kako izabrani glazbeni sastav (Brkovi) koristi elemente promotivnog miksa u svrhu promocije proizvoda (glazbe). Korišteno je metoda dubinskog intervjua uz podsjetnik za intervju kao instrument istraživanja. Otkriveno je kako istraživani glazbeni sastav najviše koristi odnose s javnošću i unapređenju prodaje, dok osobnu prodaju ne koriste uopće. U promociji se oslanjaju i na marketinga „od usta do usta“ uz korištenje prednosti različitih društvenih mreža za promociju glazbenih proizvoda (glazbe i povezanih proizvoda). Ograničenja rada su vezana uz korištenu metodologiju istraživanja, odnosno istraživao se samo jedan slučaj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Komarac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćorić, Marija
Promocija proizvoda u glazbenoj industriji, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Ćorić, M. (2021) 'Promocija proizvoda u glazbenoj industriji', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}ori\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {38}, keywords = {elementi promotivnog miksa, proizvodi, glazbena industrija, poslovni slu\v{c}aj}, title = {Promocija proizvoda u glazbenoj industriji}, keyword = {elementi promotivnog miksa, proizvodi, glazbena industrija, poslovni slu\v{c}aj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}ori\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {38}, keywords = {promotional mix, products, music industry, case study}, title = {Product promotion in the music industry}, keyword = {promotional mix, products, music industry, case study}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font