Pregled bibliografske jedinice broj: 1112377
Promocija proizvoda u glazbenoj industriji
Promocija proizvoda u glazbenoj industriji, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1112377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija proizvoda u glazbenoj industriji
(Product promotion in the music industry)
Autori
Ćorić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.02
Godina
2021
Stranica
38
Mentor
Komarac, Tanja
Ključne riječi
elementi promotivnog miksa, proizvodi, glazbena industrija, poslovni slučaj
(promotional mix, products, music industry, case study)
Sažetak
Završni rad istražuje ulogu promocije proizvoda u glazbenoj industriji. Cilj rada je opisati elemente promotivnog miksa karakteristične za proizvode u glazbenoj industrije. Proizvod glazbene industrije nije klasični proizvod široke potrošnje jer ima umjetničku vrijednost te je izrazito osjetljiv na inovativne i tehnološke promjene. Promocija takvih proizvoda je izrazito zahtjevna jer zahtijeva prilagođavanje komunikacijskih poruka novim dinamičnim medijima. U radu je prikazano kako izabrani glazbeni sastav (Brkovi) koristi elemente promotivnog miksa u svrhu promocije proizvoda (glazbe). Korišteno je metoda dubinskog intervjua uz podsjetnik za intervju kao instrument istraživanja. Otkriveno je kako istraživani glazbeni sastav najviše koristi odnose s javnošću i unapređenju prodaje, dok osobnu prodaju ne koriste uopće. U promociji se oslanjaju i na marketinga „od usta do usta“ uz korištenje prednosti različitih društvenih mreža za promociju glazbenih proizvoda (glazbe i povezanih proizvoda). Ograničenja rada su vezana uz korištenu metodologiju istraživanja, odnosno istraživao se samo jedan slučaj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija