Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1111831

Potvrde postulata Montessori pedagogije u suvremenoj obrazovnoj neuroznanosti


Eret, Lidija; Jagnjić, Narcisa
Potvrde postulata Montessori pedagogije u suvremenoj obrazovnoj neuroznanosti // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 4; 1227-1253 doi:10.15516/cje.v22i4.3751 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1111831 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potvrde postulata Montessori pedagogije u suvremenoj obrazovnoj neuroznanosti
(The Confirmation Of Montessori Postulates In Contemporary Educational Neuroscience)

Autori
Eret, Lidija ; Jagnjić, Narcisa

Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 22 (2020), 4; 1227-1253

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
didaktika ; Montessori pedagogija ; neurodidaktika ; neuroznanost
(didactics ; Montessori pedagogy ; neurodidactics ; neuroscience)

Sažetak
Ovaj rad daje uvid u osnovne postulate Montessori pedagogije i definicije suvremene obrazovne neuroznanosti, orijentirajući se prema potrebama i rješenjima za suvremene didaktičke pristupe. Prikazom rezultata suvremenih istraživanja rad povezuje dostignuća Montessori pedagoških metoda i strategija sa znanstvenim pokazateljima obrazovne neuroznanosti o načinima pozitivnog utjecaja na razvoj pojedinca. Rezultati istraživanja obrazovne neuroznanosti potkrijepit će postulate Montessori pedagogije da je za odgojni pristup važno razumijevanje razvojnih faza odrastanja, individualnosti kompetencija i specifičnosti odgajanika. Specifičnim primjerima naglasit će se da je uz kognitivne bitno razvijati psihomotorne i afektivne kompetencije, odnosno da je razvoj ovih sfera ličnosti povezan i međuovisan. Ponuđenom pedagoškom perspektivom rad ukazuje na potrebu daljnjeg razmatranja kako pristupiti oblikovanju optimalnih kurikuluma. Rad sugerira da je upravo zbog različitih društvenih i tehnoloških promjena potrebno razmišljati o pedagoškim metodama, strategijama i pristupima Montessori pedagogije, što podržava i potkrepljuje suvremena obrazovna neuroznanost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Rad je napisan na hrvatskom i engleskom jeziku.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Eret (autor)

Avatar Url Narcisa Jagnjić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Eret, Lidija; Jagnjić, Narcisa
Potvrde postulata Montessori pedagogije u suvremenoj obrazovnoj neuroznanosti // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 4; 1227-1253 doi:10.15516/cje.v22i4.3751 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Eret, L. & Jagnjić, N. (2020) Potvrde postulata Montessori pedagogije u suvremenoj obrazovnoj neuroznanosti. Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (4), 1227-1253 doi:10.15516/cje.v22i4.3751.
@article{article, author = {Eret, Lidija and Jagnji\'{c}, Narcisa}, year = {2020}, pages = {1227-1253}, DOI = {10.15516/cje.v22i4.3751}, keywords = {didaktika, Montessori pedagogija, neurodidaktika, neuroznanost}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, doi = {10.15516/cje.v22i4.3751}, volume = {22}, number = {4}, issn = {1848-5189}, title = {Potvrde postulata Montessori pedagogije u suvremenoj obrazovnoj neuroznanosti}, keyword = {didaktika, Montessori pedagogija, neurodidaktika, neuroznanost} }
@article{article, author = {Eret, Lidija and Jagnji\'{c}, Narcisa}, year = {2020}, pages = {1227-1253}, DOI = {10.15516/cje.v22i4.3751}, keywords = {didactics, Montessori pedagogy, neurodidactics, neuroscience}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, doi = {10.15516/cje.v22i4.3751}, volume = {22}, number = {4}, issn = {1848-5189}, title = {The Confirmation Of Montessori Postulates In Contemporary Educational Neuroscience}, keyword = {didactics, Montessori pedagogy, neurodidactics, neuroscience} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO SocINDEX with Full Text
  • Electronic Social and Science Citation Index (ESSCI)
  • CSA Linguistics & Language Behavior Abstracts
  • CSA Sociological Abstracts
  • ERA – Educational Research Abstracts Online
  • HRČAK – Portal of scientific journals of Croatia
  • CSA Social Services Abstracts
  • CSA Worldwide Political Science Abstracts.


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font