Pregled bibliografske jedinice broj: 1111608
Stavovi učenika prema nastavi na daljinu
Stavovi učenika prema nastavi na daljinu, 2020., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 1111608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika prema nastavi na daljinu
(Students' attitudes towards online classes)
Autori
Krstanović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
30.09
Godina
2020
Stranica
71
Mentor
Boljat, Ivica
Neposredni voditelj
Mladenović, Monika
Ključne riječi
nastava na daljinu ; informatika ; istraživanje ; učenik ; osnovna škola ; srednja škola
(online classes ; informatics ; survey ; student ; elementary school ; high school)
Sažetak
U ožujku 2020. godine Republika Hrvatska je uvela nastavu na daljinu. Kako je u reformu obrazovanja 2017. godine uključena i digitalna transformacija, u Hrvatskoj je bilo moguće pokrenuti ovakav oblik nastave. Ova promjena je bila novost za sve učenike i nastavnike te je zahtijevala njihovu prilagodbu. Cilj ovog rada bilo je ispitati stavove učenika o nastavi na daljinu. Zaključak je kako učenici osnovnih škola imaju pozitivniji stav prema radu nastavnika u nastavi na daljinu općenito i iz predmeta Informatika u odnosu na učenike srednjih škola, a učenici 7. i 8. razreda imaju pozitivniji stav prema nastavi na daljinu općenito s obzirom na klasičnu nastavu u odnosu na učenike 5. i 6. razreda. Učenice ulažu više napora u praćenje nastave na daljinu u odnosu na učenike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Sveučilište u Splitu