Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1110329

Evaluacija web aplikacije za učenje računalstva


Poropat, Melita
Evaluacija web aplikacije za učenje računalstva, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike, Pula


CROSBI ID: 1110329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluacija web aplikacije za učenje računalstva
(Evaluation of a web application for learning computer science)

Autori
Poropat, Melita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet informatike

Mjesto
Pula

Datum
20.06

Godina
2018

Stranica
71

Mentor
Etinger, Darko ; Sovilj, Siniša

Ključne riječi
računarstvo ; informatika ; učenje ;
(computer science ; informatics ; learning ;)

Sažetak
Danas su djeca okružena digitalnim tehnologijama i obrazovnim web aplikacijama koje nisu bile dostupne prije nekoliko godina. Kao informatički edukator i instruktor Digitalne akademije u obrazovnoj ustanovi Algebra Pula za ovo istraživanje izabrala sam Code.org web aplikaciju za učenje osnova računalstva. U prvom dijelu rada nakon opisa web aplikacije prikazani su primjeri provedenih aktivnosti projektne nastave informatike koja se izvodila tijekom školske godine 2017./2018. na Algebra Digitalnoj akademiji u OŠ Vidikovac. Cilj ovog rada bio je prilagodba istraživačkog modela koji opisuje stavove ka budućoj upotrebi i zadovoljstvu korištenjem Code.org web aplikacije, temeljenog na modelu prihvaćanja tehnologije (TAM) kojeg je razvio Fred Davis. Upitnik za evaluaciju web aplikacije Code.org kreiran je kako bi ispitali stavove prihvaćanja učenika prema korištenju web aplikacije i njihovo zadovoljstvo korištenjem web aplikacije. Podaci 114 učenika osnovnih škola (8- 14 godina) prikupljeni su u privatnoj školi Algebra Digitalna akademija u nekoliko gradova Republike Hrvatske. Model se sastoji od četiri varijable: stavovi prema upotrebi, zadovoljstvo, percipirana korisnost i percipirana jednostavnost korištenja. Model je procijenjen korištenjem modela strukturne jednadžbe (SEM) za koji je korišten softver SmartPLS3. Rezultati pokazuju da učenička percepcija o korisnosti prilikom korištenja tog alata najviše utječe na njihov stav prema uporabi alata u nastavi. Rezultati dobiveni iz ovog rada mogu pružiti korisni uvid u proces implementacije suvremenih ICT tehnologija primijenjenih u nastavi i razvoju e-sadržaja za informatiku u školama Republike Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Darko Etinger (mentor)

Avatar Url Siniša Sovilj (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Poropat, Melita
Evaluacija web aplikacije za učenje računalstva, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike, Pula
Poropat, M. (2018) 'Evaluacija web aplikacije za učenje računalstva', diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Poropat, Melita}, year = {2018}, pages = {71}, keywords = {ra\v{c}unarstvo, informatika, u\v{c}enje, }, title = {Evaluacija web aplikacije za u\v{c}enje ra\v{c}unalstva}, keyword = {ra\v{c}unarstvo, informatika, u\v{c}enje, }, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Poropat, Melita}, year = {2018}, pages = {71}, keywords = {computer science, informatics, learning, }, title = {Evaluation of a web application for learning computer science}, keyword = {computer science, informatics, learning, }, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font