Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1110244

Samo jedan zadatak


Antunović-Piton, Branka
Samo jedan zadatak // Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju: Knjižica sažetaka / Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar ; Matassi Botunac, Emilija - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2019, 5-5
Zadar, Hrvatska, 2019. str. 5-5 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1110244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samo jedan zadatak
(Just one task)

Autori
Antunović-Piton, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju: Knjižica sažetaka / Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar ; Matassi Botunac, Emilija - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2019, 5-5 / - , 2019, 5-5

Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.04.2019. - 26.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
matematički zadatak ; matematički procesi ; rješavanje problema ; van Hiele
(mathematical task ; mathematical processes ; problem solving ; van Hiele)

Sažetak
U radu se razmatra didaktička uloga matematičkog zadatka tj. snaga i bogatstvo samo jednog zadatka. Kao polazište za promišljanje razmatra se jedan zadatak s državne mature vezan uz geometrijske sadržaje ( trokut, kutovi, kružnica). Prvi cilj je pokazati kolika je uloga i značaj ovakvih zadataka u razvoju i njegovanju matematičkih procesa, ali i u povezivanju, primjeni i otkrivanju veza među matematičkim objektima/konceptima. Drugi cilj je ukazati na potrebu oblikovanja i primjene ovakvih zadataka na svim razinama obrazovanja. Promišljamo li kroz Bloomovu taksonomiju i /ili kroz Van Hieleove razine pružaju se nove perspektive “samo jednog zadatka“ . Zadatak učenicima postaje izazov, a proces učenja i poučavanja dinamičan, u skladu s karakteristikama suvremene nastave. S druge strane osiguravamo minimalne i nužne uvjete da učenici prijeđu na slijedeću Van Hieleovu razinu.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Branka Antunović-Piton (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.huni.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Antunović-Piton, Branka
Samo jedan zadatak // Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju: Knjižica sažetaka / Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar ; Matassi Botunac, Emilija - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2019, 5-5
Zadar, Hrvatska, 2019. str. 5-5 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Antunović-Piton, B. (2019) Samo jedan zadatak. U: Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju: Knjižica sažetaka / Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar ; Matassi Botunac, Emilija - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2019, 5-5.
@article{article, author = {Antunovi\'{c}-Piton, Branka}, year = {2019}, pages = {5-5}, keywords = {matemati\v{c}ki zadatak, matemati\v{c}ki procesi, rje\v{s}avanje problema, van Hiele}, title = {Samo jedan zadatak}, keyword = {matemati\v{c}ki zadatak, matemati\v{c}ki procesi, rje\v{s}avanje problema, van Hiele}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Antunovi\'{c}-Piton, Branka}, year = {2019}, pages = {5-5}, keywords = {mathematical task, mathematical processes, problem solving, van Hiele}, title = {Just one task}, keyword = {mathematical task, mathematical processes, problem solving, van Hiele}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font