Pregled bibliografske jedinice broj: 1110244
Samo jedan zadatak
Samo jedan zadatak // Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju: Knjižica sažetaka / Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar ; Matassi Botunac, Emilija - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2019, 5-5
Zadar, Hrvatska, 2019. str. 5-5 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1110244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samo jedan zadatak
(Just one task)
Autori
Antunović-Piton, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju: Knjižica sažetaka / Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar ; Matassi Botunac, Emilija - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2019, 5-5
/ - , 2019, 5-5
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.04.2019. - 26.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
matematički zadatak ; matematički procesi ; rješavanje problema ; van Hiele
(mathematical task ; mathematical processes ; problem solving ; van Hiele)
Sažetak
U radu se razmatra didaktička uloga matematičkog zadatka tj. snaga i bogatstvo samo jednog zadatka. Kao polazište za promišljanje razmatra se jedan zadatak s državne mature vezan uz geometrijske sadržaje ( trokut, kutovi, kružnica). Prvi cilj je pokazati kolika je uloga i značaj ovakvih zadataka u razvoju i njegovanju matematičkih procesa, ali i u povezivanju, primjeni i otkrivanju veza među matematičkim objektima/konceptima. Drugi cilj je ukazati na potrebu oblikovanja i primjene ovakvih zadataka na svim razinama obrazovanja. Promišljamo li kroz Bloomovu taksonomiju i /ili kroz Van Hieleove razine pružaju se nove perspektive “samo jednog zadatka“ . Zadatak učenicima postaje izazov, a proces učenja i poučavanja dinamičan, u skladu s karakteristikama suvremene nastave. S druge strane osiguravamo minimalne i nužne uvjete da učenici prijeđu na slijedeću Van Hieleovu razinu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)