Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1109164

Samoprocjena učiteljica o razini povezivanja likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole


Kuščević Dubravka, Ćosić Miroslava, Irena Mišurac
Samoprocjena učiteljica o razini povezivanja likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole // Magistra Iadertina, 15 (2020), 1; 23-40 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1109164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena učiteljica o razini povezivanja likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole
(Teacher's Self-Assessment on the level of connecting Art and mathematical Content in the lower Grades of Primary School)

Autori
Kuščević Dubravka, Ćosić Miroslava, Irena Mišurac

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 15 (2020), 1; 23-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
korelacija ; obrazovanje ; samoprocjena ; umjetnost ; znanost
(science ; art ; education ; correlation and self-assessme)

Sažetak
Tema rada je samoprocjena učiteljica o povezivanju likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole. U teorijskom dijelu definiraju se pojmovi korelacija i samoprocjena, znanost i umjetnost i njihova refleksija na obrazovanje. Korelacija je temelj suvremenog obrazovanja, omogućava stvaranje cjelovite harmonične slike znanja. Samoprocjena je jedan od osnovnih načina procjene vlastitoga rada, omogućava učiteljima da uoče prednosti i nedostatke u vlastitom radu i poboljšaju proces poučavanja. Znanost i umjetnost važne su u životu pojedinca, međuovisne su, njihov suodnos vidljiv je u odgoju i obrazovanju. Istraživanje je provedeno na uzorku od 199 učiteljica na području Republike Hrvatske. Rezultati pokazuju da učiteljice shvaćaju važnost povezivanja sadržaja ovih dvaju predmeta te se smatraju kompetentnima i motiviranima, ali u praksi korelaciju nedovoljno provode. Istraživanje također ukazuje da su se o korelaciji učiteljice uglavnom samoinicijativno informirale i obrazovale što ukazuje na potrebu za uključivanjem ovih sadržaja u njihovo fakultetsko obrazovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Irena Mišurac (autor)

Avatar Url Dubravka Kuščević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kuščević Dubravka, Ćosić Miroslava, Irena Mišurac
Samoprocjena učiteljica o razini povezivanja likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole // Magistra Iadertina, 15 (2020), 1; 23-40 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kuščević Dubravka, Ćosić Miroslava, Irena Mišurac (2020) Samoprocjena učiteljica o razini povezivanja likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole. Magistra Iadertina, 15 (1), 23-40.
@article{article, year = {2020}, pages = {23-40}, keywords = {korelacija, obrazovanje, samoprocjena, umjetnost, znanost}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {15}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {Samoprocjena u\v{c}iteljica o razini povezivanja likovnih i matemati\v{c}kih sadr\v{z}aja u ni\v{z}im razredima osnovne \v{s}kole}, keyword = {korelacija, obrazovanje, samoprocjena, umjetnost, znanost} }
@article{article, year = {2020}, pages = {23-40}, keywords = {science, art, education, correlation and self-assessme}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {15}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {Teacher's Self-Assessment on the level of connecting Art and mathematical Content in the lower Grades of Primary School}, keyword = {science, art, education, correlation and self-assessme} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font