Pregled bibliografske jedinice broj: 1109091
Pokus u početnoj nastavi prirodoslovlja
Pokus u početnoj nastavi prirodoslovlja // Suveremena pitanja - časopis za prosvjetu i kulturu, XV (2020), 30; 17-33 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1109091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pokus u početnoj nastavi prirodoslovlja
(An experiment in primary science classes)
Autori
Letina, Alena ; Vasilj Mario ; Vasilj Marijana
Izvornik
Suveremena pitanja - časopis za prosvjetu i kulturu (1840-1252) XV
(2020), 30;
17-33
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
aktivno učenje, istraživački pristup, istraživačke vještine, vrste pokusa, prirodoznanstvena pismenost.
(active learning, inquiry-based learning, research skills, types of experiments, scientific literacy)
Sažetak
Istraživački pristup učenju u nastavi prirode i društva zahtjeva izvođenje pokusa, kako bi se određene promjene i prirodni fenomeni temeljitije spoznali i istažili. Pri izvedbi pokusa, učenik promatra prirodnine i promjene na njima tražeći odgovor na postavljena pitanja te iskustveno dolazi do određenih spoznaja i rješenja zadanih problema. Nastavni proces pritom je usmjeren na poticanje i razvoj prirodoznanstvene kompetencije učenika. U ovome radu razmatraju se mogućnosti i prednosti primjene pokusa u nastavi prirode i društva. U tom kontekstu izložene su temeljne teorijske postavke vezane uz primjenu pokusa u početnoj nastavi prirodosloslovlja te istaknuta njegova važnost i uloga u primarnom prirodoslovnom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb