Pregled bibliografske jedinice broj: 1107065
Zakonodavni okvir i odgovornost ravnatelja u upravljanju odgojno-obrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj
Zakonodavni okvir i odgovornost ravnatelja u upravljanju odgojno-obrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj // Radno pravo, 12 (2020), 12; 34-40 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1107065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zakonodavni okvir i odgovornost ravnatelja u
upravljanju odgojno-obrazovnim ustanovama u
Republici Hrvatskoj
(Legislative framework and responsibility of
principals in the management of educational
institutions in the Republic of Croatia)
Autori
Zovko, Vatroslav ; Jurčev, Antonio ; Sharairi, Sanja
Izvornik
Radno pravo (1845-1500) 12
(2020), 12;
34-40
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
odgovornost ravnatelja, predškolski odgoj, osnovno i srednje školstvo
(principal's responsibility, pre-school education, primary and secondary education)
Sažetak
Analizom niza izmjena resornih zakona i donošenja novih pravilnika, tijekom proteklih dvadeset godina došlo je do znatnog povećanja opsega poslova u djelokrugu rada i odgovornosti ravnatelja. To je dovelo do značajne disperzije fokusa rada ravnatelja, osobito u smislu važnih strateških i razvojnih procesa unutar odgojno- obrazovnih ustanova, poput: definiranja vizije i misije, razvoja sustava poboljšanja kvalitete, razvoja kulture ustanove, samovrednovanja rada ustanove, vrednovanja i razvoja plana unapređivanja rada odgojno-obrazovnih djelatnika, suradnje s lokalnom zajednicom, profesionalnog usavršavanja te osmišljavanja i vođenja projekata. Stoga se jasno definiranje opsega poslova i odgovornost rada ravnatelja odgojno-obrazovnih ustanova nameće kao jedan od najvažnijih izazova s kojim se susreće sustav odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)