Pregled bibliografske jedinice broj: 1106952
Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj
Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1106952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj
(Emotional aspect of integration of refugee children in primary schools in Croatia)
Autori
Lizović, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.02
Godina
2020
Stranica
57
Mentor
Marković, Jelena ; Bartulović, Marija
Ključne riječi
integracija, migracije, djeca izbjeglice, emocije, emocionalna klima
(integration, migration, refugee children, emotions, emotional climate)
Sažetak
Rad tematizira emocije i emocionalnu klimu kao jedan od značajnih aspekata integracije djece izbjeglica u hrvatske škole. Pitanje migracija, emocionalnih politika i izbjegličke krize stavlja se u kontekst uključivanja djece izbjeglica u nastavu uz uvid u pravno protokolarna pitanja i nedostatak jasnih uputa školama na koji način djecu izbjeglice integrirati u nastavu. Za definiranje emocija i emocionalne klime u radu su korišteni autori kritičkih teorija emocija, uz poveznicu sa ključnim pedagoškim poimanjima emocija u klimi i kulturi škole. Pri tome se strah i suosjećanje uzimaju kao one ključne emocije koje oblikuju školsku emocionalnu klimu i problematizira se njihov učinak, odnosno utjecaj na integraciju djece izbjeglica u škole, a onda potencijalno i njihovih obitelji. Od metodoloških postupaka, korišteni su autoetnografija i sudjelovanje s promatranjem.
Izvorni jezik
Hrvatski