Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1106952

Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj


Lizović, Iva
Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1106952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj
(Emotional aspect of integration of refugee children in primary schools in Croatia)

Autori
Lizović, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.02

Godina
2020

Stranica
57

Mentor
Marković, Jelena ; Bartulović, Marija

Ključne riječi
integracija, migracije, djeca izbjeglice, emocije, emocionalna klima
(integration, migration, refugee children, emotions, emotional climate)

Sažetak
Rad tematizira emocije i emocionalnu klimu kao jedan od značajnih aspekata integracije djece izbjeglica u hrvatske škole. Pitanje migracija, emocionalnih politika i izbjegličke krize stavlja se u kontekst uključivanja djece izbjeglica u nastavu uz uvid u pravno protokolarna pitanja i nedostatak jasnih uputa školama na koji način djecu izbjeglice integrirati u nastavu. Za definiranje emocija i emocionalne klime u radu su korišteni autori kritičkih teorija emocija, uz poveznicu sa ključnim pedagoškim poimanjima emocija u klimi i kulturi škole. Pri tome se strah i suosjećanje uzimaju kao one ključne emocije koje oblikuju školsku emocionalnu klimu i problematizira se njihov učinak, odnosno utjecaj na integraciju djece izbjeglica u škole, a onda potencijalno i njihovih obitelji. Od metodoloških postupaka, korišteni su autoetnografija i sudjelovanje s promatranjem.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jelena Marković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lizović, Iva
Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Lizović, I. (2020) 'Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lizovi\'{c}, Iva}, year = {2020}, pages = {57}, keywords = {integracija, migracije, djeca izbjeglice, emocije, emocionalna klima}, title = {Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne \v{s}kole u hrvatskoj}, keyword = {integracija, migracije, djeca izbjeglice, emocije, emocionalna klima}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lizovi\'{c}, Iva}, year = {2020}, pages = {57}, keywords = {integration, migration, refugee children, emotions, emotional climate}, title = {Emotional aspect of integration of refugee children in primary schools in Croatia}, keyword = {integration, migration, refugee children, emotions, emotional climate}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font