Pregled bibliografske jedinice broj: 1106864
Psiholingvisticheskie faktory, vliiaiushchie na proiavlenie mezhiazykovyh vzaimodeistvii v uchebnom mnogoiazychii
Psiholingvisticheskie faktory, vliiaiushchie na proiavlenie mezhiazykovyh vzaimodeistvii v uchebnom mnogoiazychii // Philology, International scientific journal, 1 (2021), 31; 16-20 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1106864 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psiholingvisticheskie faktory, vliiaiushchie na
proiavlenie mezhiazykovyh vzaimodeistvii v
uchebnom mnogoiazychii
(On psycholinguistic factors influencing cross-
linguistic interactions in formal multilingualism)
Autori
Jajić Novogradec, Marina
Izvornik
Philology, International scientific journal (2414-4452) 1
(2021), 31;
16-20
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
psiholingvisticheskie faktory ; ovladenie inostrannymi iazykami ; mezh''iazykovye vzaimodeistviia ; uchebnoe mnogoiazychie
(psycholingustic factors ; foreign language acquisition ; cross-linguistic interactions ; multilingualism)
Sažetak
U radu se daje teorijski pregled psiholingvističkih čimbenika koji uvjetuju pojavu međujezičnih interakcija u kontekstu individualne višejezičnosti - jezična nadarenost i međujezična svjesnost kao čimbenici s gledišta učenika i jezično znanje i jezična skorašnjost kao čimbenici s gledišta procesa učenja.
Izvorni jezik
Rus
Znanstvena područja
Filologija