Pregled bibliografske jedinice broj: 1106358
EDUKACIJA O DOJENJU NA STUDIJIMA PRIMALJSTVA: ANALIZA KURIKULUMA I SADRŽAJA UDŽBENIKA
EDUKACIJA O DOJENJU NA STUDIJIMA PRIMALJSTVA: ANALIZA KURIKULUMA I SADRŽAJA UDŽBENIKA, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Rijeka
CROSBI ID: 1106358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
EDUKACIJA O DOJENJU NA STUDIJIMA PRIMALJSTVA:
ANALIZA KURIKULUMA I SADRŽAJA UDŽBENIKA
(Breastfeeding education during midwifery training)
Autori
Katušin, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Rijeka
Datum
18.07
Godina
2017
Stranica
43
Mentor
Finderle, Aleks ; Zakarija-Grković, Irena
Ključne riječi
edukacija, dojenje, prehrana male djece, analiza sadržaja udžbenika, studiji primaljstva, Republika Hrvatska
(education, breastfeeding, infant feeding, textbook analysis, midwifery course, Croatia)
Sažetak
Tema dojenja i prehrane male djece od neizmjerne je važnosti za djecu, majke te u konačnici za cijelo društvo. S obzirom da primalje kao zdravstveni djelatnici imaju važnu ulogu u potpori dojenja važna je njihova educiranost o toj temi. Cilj rada bio je odrediti u kojoj mjeri i na koji je način zastupljena tema dojenja i prehrane male djece na studijima primaljstva u Republici Hrvatskoj te zadovoljava li ono međunarodne standarde. Nakon pronalaska izvora edukacije o dojenju analizom kurikuluma na studijima primaljstva u Republici Hrvatskoj analizirali smo hrvatsku literaturu koja je najčešće preporuča na preddiplomskim studijima primaljstva. Najčešće preporučena četiri udžbenika uspoređivali smo kroz poglavlja priručnika Svjetske zdravstvene organizacije o dojenju i prehrani male djece namijenjenog zdravstvenim djelatnicima. Literaturu smo ocjenjivali po legendi PP (prisutno i potpuno navedeno), PD (prisutno i djelomično navedeno), PN (prisutno i netočno), N (neprisutno). Rezultati su nam pokazali da je prisutnih i potpuno navedenih informacija u analiziranim udžbenicima samo prosječno 3.98 %, prisutnih, ali djelomično navedenih 17.05 % , prisutnih, ali netočnih 7.68 % te neprisutnih informacija 71.31 %. Na studijima primaljstva u Republici Hrvatskoj literatura koja se najčešće koristi u predmetima koji uče o dojenju i prehrani male djece sadrži jao malo prisutnih, točnih i potpunih informacija o navedenoj temi. Treba formirati bolje kurikulume s literaturom koja sadrži točne i dostatne informacije o dojenju i prehrani male djece za buduće naraštaje studenata primaljstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Split,
Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci