Pregled bibliografske jedinice broj: 1106019
UTJECAJ INTERNETA STVARI NA RAZVOJ MARKETINGA STVARI
UTJECAJ INTERNETA STVARI NA RAZVOJ MARKETINGA STVARI // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrink ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 35-45 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1106019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ INTERNETA STVARI NA RAZVOJ
MARKETINGA STVARI
(THE INFLUENCE OF THE INTERNET OF THINGS ON
DEVELOPMENT
MARKETING OF THINGS)
Autori
Rabuzin, Lucija ; Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
/ Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrink ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019, 35-45
Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Internet stvari, internet, marketing, marketing stvari, nove tehnologije
(Internet of things, internet, marketing, marketing of things, new technologies)
Sažetak
Internet stvari postaje dio svakodnevnog života. Broj uređaja (stvari) povezanih s internetom koji međusobno komuniciraju i razmjenjuju podatke svakodnevno raste. U tom se kontekstu danas najčešće govori o automobilima, klima uređajima, hladnjacima, narukvicama, satovima.. koji dobivaju prefiks „pametan“ te se govori o pametnim kućama, pametnim mobitelima, pametnim satovima, pametnim narukvicama i sl. Kako raste broj uređaja koji povezivanjem s internetom postaju pametni, tako se povećava i njihova primjena u mnogim područjima ljudskog djelovanja. Internet stvari, kao naziv za skup uređaja kojima se upravlja i koji daju informacije putem interneta, ima i sve veći utjecaj na marketing. Za marketing su takvi uređaju važan izvor podataka o kupcima te kao takvi omogućavaju bolju međusobnu komunikaciju marketinških stručnjaka i kupaca koja rezultira visokom stupnju personalizacije ponuda. Njihovu korisnost i upotrebljivost dodatno nadopunjuju i nove tehnologije kao što su Big Data, umjetna inteligencija te virtualna i proširena stvarnost. Autori u ovom radu kroz istraživanje stavova vezanih za poznatost pojma internet stvari te prednostima i primjeni novih tehnologija u marketingu, utvrđuju kako potrošači imaju pozitivan stav o utjecaju novih tehnologija na njihov život kao i o pogodnostima koje im njihovo korištenje u marketingu pruža.
Izvorni jezik
Hrvatski