Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1105650

BAJOSLOVLJE SREDIŠNJE ISTRE U FUNKCIJI KREIRANJA NOVIH KULTURNO-TURISTIČKIH PROIZVODA


Rajko, Mladen; Baćac Elis
BAJOSLOVLJE SREDIŠNJE ISTRE U FUNKCIJI KREIRANJA NOVIH KULTURNO-TURISTIČKIH PROIZVODA // Labinski kulturno-povijesni susreti / prof.dr.sc. Slaven Bertoša (ur.).
Labin: Grad Labin, 2020. str. 557-575 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1105650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
BAJOSLOVLJE SREDIŠNJE ISTRE U FUNKCIJI KREIRANJA NOVIH KULTURNO-TURISTIČKIH PROIZVODA
(The Central Istrian Mythology in Function of Creation of New Cultural and Touristic Products)

Autori
Rajko, Mladen ; Baćac Elis

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Labinski kulturno-povijesni susreti / Prof.dr.sc. Slaven Bertoša - Labin : Grad Labin, 2020, 557-575

ISBN
978-953-7294-42-7

Skup
2. znanstveno stručni skup Labinski kulturno-povijesni susreti

Mjesto i datum
Labin, Hrvatska, 28.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
storytelling, „industrija iskustva“, istarsko bajoslovlje, projekt „Živa coprnija-živa štrigarija“, usmena književnost, interpretacijski centar
(storytelling, „experience industry“, mythology of Istria, project „Živa coprnija-živa štrigarija“, oral literature, interpretation center)

Sažetak
Cilj ovoga rada je potkrijepiti hipotezu da bajoslovlje središnje Istre ima potencijal kreiranja novih kulturno-turističkih proizvoda. Kulturno-turistička ponuda Istre koncentrirana je u najvećoj mjeri na obali. Kako bi se turiste privuklo u središnju Istru treba ih upoznati s izvornim i autentičnim, kako je i moto Turističke zajednice područja. Ovaj rad objašnjava kako turiste u središnju Istru pridobiti i zaokupiti im pažnju upoznavanjem s onim skrivenim i prostom oku nevidljivim. Iz tog se razloga sve se češće istarske mitološke predaje koriste u turističke svrhe te postaju motiv dolaska. U samom srcu Istre smješten je i gradić Pićan, koji se brandira kao gradić legendi skoro petnaest godina i koji je kroz program suradnje Interreg Slovenija − Hrvatska projekt „Živa coprnija − živa štrigarija“ iznijedrio brojne nove kulturno turističke produkte kojima su okosnica priče o nadnaravnim bićima i pojavama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Mladen Rajko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rajko, Mladen; Baćac Elis
BAJOSLOVLJE SREDIŠNJE ISTRE U FUNKCIJI KREIRANJA NOVIH KULTURNO-TURISTIČKIH PROIZVODA // Labinski kulturno-povijesni susreti / prof.dr.sc. Slaven Bertoša (ur.).
Labin: Grad Labin, 2020. str. 557-575 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rajko, M. & Baćac Elis (2020) BAJOSLOVLJE SREDIŠNJE ISTRE U FUNKCIJI KREIRANJA NOVIH KULTURNO-TURISTIČKIH PROIZVODA. U: prof.dr.sc. Slaven Bertoša (ur.)Labinski kulturno-povijesni susreti.
@article{article, author = {Rajko, Mladen}, year = {2020}, pages = {557-575}, keywords = {storytelling, „industrija iskustva“, istarsko bajoslovlje, projekt „\v{Z}iva coprnija-\v{z}iva \v{s}trigarija“, usmena knji\v{z}evnost, interpretacijski centar}, isbn = {978-953-7294-42-7}, title = {BAJOSLOVLJE SREDI\v{S}NJE ISTRE U FUNKCIJI KREIRANJA NOVIH KULTURNO-TURISTI\v{C}KIH PROIZVODA}, keyword = {storytelling, „industrija iskustva“, istarsko bajoslovlje, projekt „\v{Z}iva coprnija-\v{z}iva \v{s}trigarija“, usmena knji\v{z}evnost, interpretacijski centar}, publisher = {Grad Labin}, publisherplace = {Labin, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rajko, Mladen}, year = {2020}, pages = {557-575}, keywords = {storytelling, „experience industry“, mythology of Istria, project „\v{Z}iva coprnija-\v{z}iva \v{s}trigarija“, oral literature, interpretation center}, isbn = {978-953-7294-42-7}, title = {The Central Istrian Mythology in Function of Creation of New Cultural and Touristic Products}, keyword = {storytelling, „experience industry“, mythology of Istria, project „\v{Z}iva coprnija-\v{z}iva \v{s}trigarija“, oral literature, interpretation center}, publisher = {Grad Labin}, publisherplace = {Labin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font