Pregled bibliografske jedinice broj: 1105525
Segmentacija hrvatskog turističkog tržišta
Segmentacija hrvatskog turističkog tržišta // Acta turistica, 17 (2005), 1; 29-55 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1105525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija hrvatskog turističkog tržišta
(Market segmentation of Croatian tourist market)
Autori
Bogunović, Branko
Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 17
(2005), 1;
29-55
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketinška segmentacija, turističko tržište
(marketing segmentation, tourism market)
Sažetak
Mnoge turističke organizacije i kapaciteti u Hrvatskoj danas nemaju sustavni marketinški pristup. To je osobito slučaj s izradom strateških marketinških planova. Fokus ovog istraživanja je istražiti osnovu za segmentaciju turističkog tržišta i različite tehnike segmentacije kao prvog koraka u procesu marketinškog planiranja. Pregledana su iskustva sličnih mediteranskih zemalja i zaključak je da je segmentacija koja se temelji na potrošnji najprikladnija zbog općenitog utjecaja koji turizam ima na hrvatsko gospodarstvo. Napravljeno je istraživanje da bi se prikupili podaci o trenutnim posjetiteljima Hrvatske da bi se pronašle varijable koje su najviše korelirale s potrošnjom. Zaključak je da vrsta smještaja i dob ispitanika najviše koreliraju s potrošnjom te da hrvatska odredišta trebaju unaprijediti ponudu. Osobito se to odnosi na osnovni smještaj i zabavu (barove, diskoteke, kafiće i restorane) ukoliko žele privući posjetitelje s većom potrošnjom i povećati prihode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je u predmetnoj publikaciji izdan dvojezično
na hrvatskom i engleskom jeziku.