Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1105525

Segmentacija hrvatskog turističkog tržišta


Bogunović, Branko
Segmentacija hrvatskog turističkog tržišta // Acta turistica, 17 (2005), 1; 29-55 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1105525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija hrvatskog turističkog tržišta
(Market segmentation of Croatian tourist market)

Autori
Bogunović, Branko

Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 17 (2005), 1; 29-55

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketinška segmentacija, turističko tržište
(marketing segmentation, tourism market)

Sažetak
Mnoge turističke organizacije i kapaciteti u Hrvatskoj danas nemaju sustavni marketinški pristup. To je osobito slučaj s izradom strateških marketinških planova. Fokus ovog istraživanja je istražiti osnovu za segmentaciju turističkog tržišta i različite tehnike segmentacije kao prvog koraka u procesu marketinškog planiranja. Pregledana su iskustva sličnih mediteranskih zemalja i zaključak je da je segmentacija koja se temelji na potrošnji najprikladnija zbog općenitog utjecaja koji turizam ima na hrvatsko gospodarstvo. Napravljeno je istraživanje da bi se prikupili podaci o trenutnim posjetiteljima Hrvatske da bi se pronašle varijable koje su najviše korelirale s potrošnjom. Zaključak je da vrsta smještaja i dob ispitanika najviše koreliraju s potrošnjom te da hrvatska odredišta trebaju unaprijediti ponudu. Osobito se to odnosi na osnovni smještaj i zabavu (barove, diskoteke, kafiće i restorane) ukoliko žele privući posjetitelje s većom potrošnjom i povećati prihode.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je u predmetnoj publikaciji izdan dvojezično
na hrvatskom i engleskom jeziku.



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Branko Bogunović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bogunović, Branko
Segmentacija hrvatskog turističkog tržišta // Acta turistica, 17 (2005), 1; 29-55 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Bogunović, B. (2005) Segmentacija hrvatskog turističkog tržišta. Acta turistica, 17 (1), 29-55.
@article{article, author = {Bogunovi\'{c}, Branko}, year = {2005}, pages = {29-55}, keywords = {marketin\v{s}ka segmentacija, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, journal = {Acta turistica}, volume = {17}, number = {1}, issn = {0353-4316}, title = {Segmentacija hrvatskog turisti\v{c}kog tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {marketin\v{s}ka segmentacija, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te} }
@article{article, author = {Bogunovi\'{c}, Branko}, year = {2005}, pages = {29-55}, keywords = {marketing segmentation, tourism market}, journal = {Acta turistica}, volume = {17}, number = {1}, issn = {0353-4316}, title = {Market segmentation of Croatian tourist market}, keyword = {marketing segmentation, tourism market} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font