Pregled bibliografske jedinice broj: 1105105
ZAJEDNO SMO JAČI: ISKUSTVA ODSJEKA ZA KULTURNO-PROSVJETNE AKTIVNOSTI HRVATSKOG DRŽAVNOG ARHIVA U OBLIKOVANJU NOVIH OBRAZOVNIH SADRŽAJA
ZAJEDNO SMO JAČI: ISKUSTVA ODSJEKA ZA KULTURNO-PROSVJETNE AKTIVNOSTI HRVATSKOG DRŽAVNOG ARHIVA U OBLIKOVANJU NOVIH OBRAZOVNIH SADRŽAJA // Magistra Iadertina, 15 (2020), 1; 57-74 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1105105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZAJEDNO SMO JAČI: ISKUSTVA ODSJEKA ZA KULTURNO-PROSVJETNE AKTIVNOSTI HRVATSKOG DRŽAVNOG ARHIVA U OBLIKOVANJU NOVIH OBRAZOVNIH SADRŽAJA
(WE ARE STRONGER TOGETHER: EXPERIENCES OF DEPARTMENT FOR CULTURAL AND EDUCATIONAL ACTIVITIES OF CROATIAN STATE ARCHIVES IN CREATING NEW EDUCATIONAL CONTENTS)
Autori
Hofgräff, Darija ; Pupić-Bakrač, Anamarija
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 15
(2020), 1;
57-74
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
arhivska pedagogija, interdisciplinarana suradnja, izvanučionička nastva, kurikul nastave povijesti, obrazovni potencijal arhiva
(archival pedagogy, educational potential of the archives, interdisciplinary coordination, non classroom learning, school curriculum of history)
Sažetak
Cilj rada je ukazati na iskustva Odsjeka za kulturno-prosvjetne aktivnosti (dalje: KPA) Hrvatskog državnog arhiva (dalje: HDA) koji već dugi niz godina nastoji pratiti trendove koji nisu isključivo vezani uz organizaciju godišnjih manifestacija u Arhivu, već su u potrazi za novim sadržajima koji tematski, ali i interpretacijski nameću nove trendove u kreiranju odgojno-obrazovnih aktivnost, što kod učenika/studenata potiče sposobnost vještine povijesnog istraživanja i analize vrijednosnih povijesnih tema, uz poticaj informacijske pismenosti. O značaju obrazovnih progama Arhiva svjedoče i rezultati učeničke/studentske ankete iz koje je vidljivo da oni podržavaju nastavu u arhivima, jer je ona obogaćena didaktičkim pomagalima, što je puno zanimljivije od učenja i reproduciranja gradiva napamet. Stoga treba poticati suradnju arhiva s odgojno-obrazovnim institucijama i nadležnim ministarstvima, jer ona doprinosi kvalitetnijoj koncepciji obrazovnih programa u arhivima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Povijest