Pregled bibliografske jedinice broj: 1104616
Postoji li veza između pandemije COVID 19, nastave na daljinu i kokosa?
Postoji li veza između pandemije COVID 19, nastave na daljinu i kokosa? // The Book of Papers, 10th International Conference EDUvision 2020. / Orel, M ; Brala-Mudrovčić, J ; Miletić, J ; Čirgić, A ; Jurjevčič, S ; Kurtović Budja, I ; Panajotović, A ; Pavlin, J. (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2020. str. 34-46 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1104616 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Postoji li veza između pandemije COVID 19, nastave
na daljinu i kokosa?
(Is there a Link between a pandemic COVID 19,
Distance Classes and Coconut?)
Autori
Ljubetić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
The Book of Papers, 10th International Conference EDUvision 2020.
/ Orel, M ; Brala-Mudrovčić, J ; Miletić, J ; Čirgić, A ; Jurjevčič, S ; Kurtović Budja, I ; Panajotović, A ; Pavlin, J. - Ljubljana : EDUvision, 2020, 34-46
ISBN
978-961-94950-7-0
Skup
International Conference EDUvision 2020 "Challenges and New Opportunities of Distance Learning" (EDUvision 2020)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 03.12.2020. - 05.12.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
„KOKOS vrijednosti“ ; komunikacija ; nastava na daljinu ; pandemija ; studenti
(communication ; responsibility ; creativity ; relationships , studying ; distance learning ; pandemic ; students)
Sažetak
Rad je rezultat provedbe i evaluacije tromjesečne nastave na daljinu u uvjetima pandemije COVID -19, a u okviru predmeta Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Predmet je obvezni na diplomskoj razini studija pedagogije Filozofskog fakulteta u Splitu. Potpuno novi uvjeti rada od profesorice i studenata1 zahtijevali su brzu prilagodbu, međusobnu usku i kontinuiranu suradnju te maksimalnu kreativnost kako bi planirani ishodi učenja predmeta bili pravodobno ostvareni, a stečene kompetencije kratkoročno i dugoročno bile korisne. Nastavne metode djelomično su modificirane kako bi omogućile stjecanje generičkih vještina studenata u uvjetima asinkrone nastave na daljinu. Osim razvoja kritičkog mišljenja i kontinuirane (samo)procjene, nastavni proces u prvi plan je stavio Komunikaciju, Odgovornost, Kreativnost, Odnose, Studiranje (a ne „školanje“), što je rezultiralo iskorakom u načinu studiranja studenata u okviru ovog predmeta, a u odnosu na prethodne generacije. Navedene „KOKOS vrijednosti“ često su nedostatno istaknute u uobičajenim nastavnim okolnostima (učionička nastava), uglavnom zbog vremenskih ograničenja u kojima se nastava odvija, pa ih u uvjetima nastave na daljinu studenti prepoznaju kao izuzetno važne i visoko ih vrednuju. Ukupno zadovoljstvo studiranjem u novim okolnostima studenti (N=30) procjenjuju vrlo visoko. U istraživanju korištena je kvalitativna i kvantitativna metodologija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija