Pregled bibliografske jedinice broj: 1104183
Sastavljanje i vrednovanje ispita znanja: Linearna funkcija
Sastavljanje i vrednovanje ispita znanja: Linearna funkcija // Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Pula, Hrvatska, 2009. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1104183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sastavljanje i vrednovanje ispita znanja: Linearna
funkcija
(Creating and assessing knowledge exams: A Linear
Function)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.10.2009. - 24.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Ispiti znanja, metrijske karakteristike, razine znanja, vrste zadataka
(Knowledge exams, metric characteristics, knowledge levels, types of tasks)
Sažetak
Sudionici radionice su prvo sastavljali ispit znanja za cjelinu Linearna funcija (u osnovnoj i u srednjoj školi) prema opisanoj metodologiji, a zatim su odredili: (1) razinu znanja za svaki zadatak, (2) kriterij bodovanja po zadacima i kriterij ocjenjivanja ispita, (3) vrijeme potrebno za rješavanje sastavljenog ispita znanja. Na kraju su, kroz zajedničku raspravu, razmotrili prednosti i nedostatke ispita sastavljenog na taj način u odnosu na ispite koje inače koriste u radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)