Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1104183

Sastavljanje i vrednovanje ispita znanja: Linearna funkcija


Jozić, Nives
Sastavljanje i vrednovanje ispita znanja: Linearna funkcija // Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Pula, Hrvatska, 2009. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1104183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sastavljanje i vrednovanje ispita znanja: Linearna funkcija
(Creating and assessing knowledge exams: A Linear Function)

Autori
Jozić, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.10.2009. - 24.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
Ispiti znanja, metrijske karakteristike, razine znanja, vrste zadataka
(Knowledge exams, metric characteristics, knowledge levels, types of tasks)

Sažetak
Sudionici radionice su prvo sastavljali ispit znanja za cjelinu Linearna funcija (u osnovnoj i u srednjoj školi) prema opisanoj metodologiji, a zatim su odredili: (1) razinu znanja za svaki zadatak, (2) kriterij bodovanja po zadacima i kriterij ocjenjivanja ispita, (3) vrijeme potrebno za rješavanje sastavljenog ispita znanja. Na kraju su, kroz zajedničku raspravu, razmotrili prednosti i nedostatke ispita sastavljenog na taj način u odnosu na ispite koje inače koriste u radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jozić, Nives
Sastavljanje i vrednovanje ispita znanja: Linearna funkcija // Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Pula, Hrvatska, 2009. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)
Jozić, N. (2009) Sastavljanje i vrednovanje ispita znanja: Linearna funkcija. U: Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi.
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, year = {2009}, keywords = {Ispiti znanja, metrijske karakteristike, razine znanja, vrste zadataka}, title = {Sastavljanje i vrednovanje ispita znanja: Linearna funkcija}, keyword = {Ispiti znanja, metrijske karakteristike, razine znanja, vrste zadataka}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, year = {2009}, keywords = {Knowledge exams, metric characteristics, knowledge levels, types of tasks}, title = {Creating and assessing knowledge exams: A Linear Function}, keyword = {Knowledge exams, metric characteristics, knowledge levels, types of tasks}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font