Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1104163

Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?


ŠVIGIR, DOMAGOJ
Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti? // Povijest u nastavi, 30. (2019), 1.; 5-22 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1104163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?

Autori
ŠVIGIR, DOMAGOJ

Izvornik
Povijest u nastavi (1334-1375) 30. (2019), 1.; 5-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Kontroverzne i osjetljive teme ; nastava povijesti ; reakcije učitelja

Sažetak
Rad predstavlja rezultate istraživanja provedenom na uzorku od 20 učitelja povijesti s ciljem da utvrdi kako učitelji reagiraju na emocionalne i/ili kontroverzne reakcije učenika na nastavi povijesti, primarno prilikom poučavanja o osjetljivim i/ili kontroverznim temama. U prvom djelu rada predstavljena su teorijska polazišta, a u drugome djelu samo istraživanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Domagoj Švigir (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

ŠVIGIR, DOMAGOJ
Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti? // Povijest u nastavi, 30. (2019), 1.; 5-22 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
ŠVIGIR, D. (2019) Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?. Povijest u nastavi, 30. (1.), 5-22.
@article{article, author = {\v{S}VIGIR, DOMAGOJ}, year = {2019}, pages = {5-22}, keywords = {Kontroverzne i osjetljive teme, nastava povijesti, reakcije u\v{c}itelja}, journal = {Povijest u nastavi}, volume = {30.}, number = {1.}, issn = {1334-1375}, title = {Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski u\v{c}itelji reagiraju na emocionalne reakcije u\v{c}enika u nastavi povijesti?}, keyword = {Kontroverzne i osjetljive teme, nastava povijesti, reakcije u\v{c}itelja} }
@article{article, author = {\v{S}VIGIR, DOMAGOJ}, year = {2019}, pages = {5-22}, keywords = {Kontroverzne i osjetljive teme, nastava povijesti, reakcije u\v{c}itelja}, journal = {Povijest u nastavi}, volume = {30.}, number = {1.}, issn = {1334-1375}, title = {Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski u\v{c}itelji reagiraju na emocionalne reakcije u\v{c}enika u nastavi povijesti?}, keyword = {Kontroverzne i osjetljive teme, nastava povijesti, reakcije u\v{c}itelja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font