Pregled bibliografske jedinice broj: 1104163
Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?
Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti? // Povijest u nastavi, 30. (2019), 1.; 5-22 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1104163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski
učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika
u nastavi povijesti?
Autori
ŠVIGIR, DOMAGOJ
Izvornik
Povijest u nastavi (1334-1375) 30.
(2019), 1.;
5-22
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Kontroverzne i osjetljive teme ; nastava povijesti ; reakcije učitelja
Sažetak
Rad predstavlja rezultate istraživanja provedenom na uzorku od 20 učitelja povijesti s ciljem da utvrdi kako učitelji reagiraju na emocionalne i/ili kontroverzne reakcije učenika na nastavi povijesti, primarno prilikom poučavanja o osjetljivim i/ili kontroverznim temama. U prvom djelu rada predstavljena su teorijska polazišta, a u drugome djelu samo istraživanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest