Pregled bibliografske jedinice broj: 1104122
Pisane provjere znanja i teorija kaosa
Pisane provjere znanja i teorija kaosa // Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Pula, Hrvatska, 2009. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1104122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pisane provjere znanja i teorija kaosa
(Written knowledge tests and chaos theory)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.10.2009. - 24.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Ispiti znanja, metrijske karakteristike, razine znanja, vrste zadataka
(Knowledge exams, metric characteristics, knowledge levels, types of tasks)
Sažetak
Na predavanju je razmatran nastavni proces s aspekta sastavljanja, provedbe i vrednovanja pisanih provjera znanja iz matematike kroz tri segmenta: (1) metrijske karakteristike pisanih provjera ; (2) vrste zadataka u matematici ; (3) razine znanja prema Bloomovoj taksonomiji s primjerima iz matematike. S obzirom da svaki učitelj u procesu sastavljanja, vrednovanja i ocjenjivanja znanja učenika unosi i subjektivne karakteristike, ishodi tog procesa razmatraju se kroz karakteristike teorije kaosa: Ako zamah leptira u Brazilu može utjecati na smjer tornada u Texasu, onda i kriterij učitelja pri ocjenjivanju znanja učenika može utjecati na status odraslog čovjeka u društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)