Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1104108

Pisane provjere znanja i teorija kaosa


Jozić, Nives
Pisane provjere znanja i teorija kaosa // Zbornik radova: Didaktička dokimologija (Praćenje, ispitivanje, vrednovanje i ocjenjivanje) / Antunović-Piton, Branka (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2009. str. 137-156 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1104108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pisane provjere znanja i teorija kaosa
(Written knowledge tests and chaos theory)

Autori
Jozić, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova: Didaktička dokimologija (Praćenje, ispitivanje, vrednovanje i ocjenjivanje) / Antunović-Piton, Branka - Pula : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2009, 137-156

Skup
Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.10.2009. - 24.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
Ispiti znanja, metrijske karakteristike, razine znanja, vrste zadataka
(Knowledge exams, metric characteristics, knowledge levels, types of tasks)

Sažetak
U radu se opisuje nastavni proces s aspekta sastavljanja, provedbe i vrednovanja pisanih provjera znanja iz matematike. Posebno se razmatraju (1) metrijske karakteristike pisanih provjera: valjanost, dosljednost, osjetljivost, transparentnost, praktičnost, autentičnost i utjecaj na nastavu ; (2) vrste zadataka u matematici te oblikovanje ispita znanja za odgovarajuću cjelinu (3) razine znanja prema Bloomovoj taksonomiji s primjerima iz matematike. S obzirom da svaki učitelj u procesu sastavljanja, vrednovanja i ocjenjivanja znanja unosi i subjektivne karakteristike, ishodi tog procesa mogu se opisati karakteristikom teorije kaosa: Ako zamah leptira u Brazilu može utjecati na smjer tornada u Texasu, onda i kriterij učitelja pri ocjenjivanju znanja učenika može utjecati na status odraslog čovjeka u društvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jozić, Nives
Pisane provjere znanja i teorija kaosa // Zbornik radova: Didaktička dokimologija (Praćenje, ispitivanje, vrednovanje i ocjenjivanje) / Antunović-Piton, Branka (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2009. str. 137-156 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Jozić, N. (2009) Pisane provjere znanja i teorija kaosa. U: Antunović-Piton, B. (ur.)Zbornik radova: Didaktička dokimologija (Praćenje, ispitivanje, vrednovanje i ocjenjivanje).
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, editor = {Antunovi\'{c}-Piton, B.}, year = {2009}, pages = {137-156}, keywords = {Ispiti znanja, metrijske karakteristike, razine znanja, vrste zadataka}, title = {Pisane provjere znanja i teorija kaosa}, keyword = {Ispiti znanja, metrijske karakteristike, razine znanja, vrste zadataka}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo, Podru\v{z}nica Istra}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, editor = {Antunovi\'{c}-Piton, B.}, year = {2009}, pages = {137-156}, keywords = {Knowledge exams, metric characteristics, knowledge levels, types of tasks}, title = {Written knowledge tests and chaos theory}, keyword = {Knowledge exams, metric characteristics, knowledge levels, types of tasks}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo, Podru\v{z}nica Istra}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font