Pregled bibliografske jedinice broj: 1104108
Pisane provjere znanja i teorija kaosa
Pisane provjere znanja i teorija kaosa // Zbornik radova: Didaktička dokimologija (Praćenje, ispitivanje, vrednovanje i ocjenjivanje) / Antunović-Piton, Branka (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2009. str. 137-156 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1104108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pisane provjere znanja i teorija kaosa
(Written knowledge tests and chaos theory)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova: Didaktička dokimologija (Praćenje, ispitivanje, vrednovanje i ocjenjivanje)
/ Antunović-Piton, Branka - Pula : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2009, 137-156
Skup
Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.10.2009. - 24.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Ispiti znanja, metrijske karakteristike, razine znanja, vrste zadataka
(Knowledge exams, metric characteristics, knowledge levels, types of tasks)
Sažetak
U radu se opisuje nastavni proces s aspekta sastavljanja, provedbe i vrednovanja pisanih provjera znanja iz matematike. Posebno se razmatraju (1) metrijske karakteristike pisanih provjera: valjanost, dosljednost, osjetljivost, transparentnost, praktičnost, autentičnost i utjecaj na nastavu ; (2) vrste zadataka u matematici te oblikovanje ispita znanja za odgovarajuću cjelinu (3) razine znanja prema Bloomovoj taksonomiji s primjerima iz matematike. S obzirom da svaki učitelj u procesu sastavljanja, vrednovanja i ocjenjivanja znanja unosi i subjektivne karakteristike, ishodi tog procesa mogu se opisati karakteristikom teorije kaosa: Ako zamah leptira u Brazilu može utjecati na smjer tornada u Texasu, onda i kriterij učitelja pri ocjenjivanju znanja učenika može utjecati na status odraslog čovjeka u društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)