Pregled bibliografske jedinice broj: 1102141
Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram aktivnosti
Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram aktivnosti // Nastavni razred Splitskog matematičkog društva
Split, Hrvatska, 2016. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1102141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram
aktivnosti
(Development of geometric thinking through tangram
activities)
Autori
Baranović, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Nastavni razred Splitskog matematičkog društva
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 06.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Karakteristike tanova ; tangram aktivnosti ; tangram paradoksi ; tangram likovi
(Characteristics of tans ; tangram activities ; tangram paradoxes ; tangram figures)
Sažetak
Sudionici radionice upoznati su s različitim mogućnostima tangram slagalice kao didaktičkog sredstva u nastavi matematike za primjenu različitih geometrijskih pojmova. Kroz različite vrste tangram aktivnosti te istraživanjem karakteristika tangram likova upoznali su neke načine razvoja geometrijskog mišljenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Nives Baranović
(autor)