Pregled bibliografske jedinice broj: 1102132
Zašto je samo 13 konveksnih likova tangrama?
Zašto je samo 13 konveksnih likova tangrama? // Državni skup učitelja i nastavnika matematike: Matematička komunikacija
Zadar, Hrvatska, 2016. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1102132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto je samo 13 konveksnih likova tangrama?
(Why are there only 13 convex tangram figures?)
Autori
Baranović, Nives, Lehman, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Državni skup učitelja i nastavnika matematike: Matematička komunikacija
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.03.2016. - 23.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
konveksni likovi, kvadratna mreža, metoda usmjerenog opažanja, tangram, vizualno-analitička metoda
(convex figures, square dotted grid, directed observation method, tangram, visual-analytical method)
Sažetak
Sudionici radionice slagali su tangram likove popločavanjem zadanih kontura, složene likove crtali su u kvadratnoj točkastoj mreži, a zatim metodom usmjerenog opažanja proučavali njihova svojstva vezano za stranice, kutove, opsege i površinu likova. Rješavanjem kvadratne diofantske jednadžbe vizualno-analitičkom metodom izveli su zaključak zašto je konveksnih tangram likova samo trinaest iako tangram likova ima na tisuće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Nives Baranović
(autor)