Pregled bibliografske jedinice broj: 1101915
Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća
Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća // Proceedings of 7th International Conference “Vallis Aurea" / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020. str. 009-013 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1101915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća
(Mass Media in Function of Company Promotion)
Autori
Andrlić, Berislav ; Kuda Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 7th International Conference “Vallis Aurea"
/ Katalinić, Branko - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020, 009-013
ISBN
978-3-902734-26-6
Skup
Vallis Aurea – 7th International Conference
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 24.09.2020. - 26.09.2020
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
promocija, mediji, marketing
(promotion, media, marketing)
Sažetak
Da bi poduzeće ostvarilo svoje ciljeve i željenu dobit, vrlo je važno na koji način će nastupiti na tržištu. Zbog stalnih promjena i s obzirom na veliku tržišnu konkurenciju, poduzeće mora koristiti razne alate i tehnike. Promocija putem masovnih medija jedna je od najvažnijih alata poduzeća u marketing komunikaciji u kombinaciji sa ostalim marketinškim aktivnostima. Ona predstavlja jednosmjernu informaciju o proizvodima i uslugama usmjerenu prema tržištu. Podsjeća na njihovo postojanje, imidžu, društvenoj uključenosti i odgovornosti poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija