Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101915

Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća


Andrlić, Berislav; Kuda Ljiljana
Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća // Proceedings of 7th International Conference “Vallis Aurea" / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020. str. 009-013 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1101915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća
(Mass Media in Function of Company Promotion)

Autori
Andrlić, Berislav ; Kuda Ljiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of 7th International Conference “Vallis Aurea" / Katalinić, Branko - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020, 009-013

ISBN
978-3-902734-26-6

Skup
Vallis Aurea – 7th International Conference

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 24.09.2020. - 26.09.2020

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
promocija, mediji, marketing
(promotion, media, marketing)

Sažetak
Da bi poduzeće ostvarilo svoje ciljeve i željenu dobit, vrlo je važno na koji način će nastupiti na tržištu. Zbog stalnih promjena i s obzirom na veliku tržišnu konkurenciju, poduzeće mora koristiti razne alate i tehnike. Promocija putem masovnih medija jedna je od najvažnijih alata poduzeća u marketing komunikaciji u kombinaciji sa ostalim marketinškim aktivnostima. Ona predstavlja jednosmjernu informaciju o proizvodima i uslugama usmjerenu prema tržištu. Podsjeća na njihovo postojanje, imidžu, društvenoj uključenosti i odgovornosti poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav; Kuda Ljiljana
Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća // Proceedings of 7th International Conference “Vallis Aurea" / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020. str. 009-013 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Andrlić, B. & Kuda Ljiljana (2020) Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća. U: Katalinić, B. (ur.)Proceedings of 7th International Conference “Vallis Aurea".
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2020}, pages = {009-013}, keywords = {promocija, mediji, marketing}, isbn = {978-3-902734-26-6}, title = {Masovni mediji u funkciji promocije poduze\'{c}a}, keyword = {promocija, mediji, marketing}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2020}, pages = {009-013}, keywords = {promotion, media, marketing}, isbn = {978-3-902734-26-6}, title = {Mass Media in Function of Company Promotion}, keyword = {promotion, media, marketing}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font