Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101711

Mogućnost primjene govora u računalnim igrama temeljenim na lokaciji


Paulin, Goran; Ivašić‐Kos, Marina; Ipšić, Ivo
Mogućnost primjene govora u računalnim igrama temeljenim na lokaciji // Govor : časopis za fonetiku, 37 (2020), 1; 31-59 doi:10.22210/govor.2020.37.02 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1101711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnost primjene govora u računalnim igrama temeljenim na lokaciji
(Possibility of using speech in location‐based computer games)

Autori
Paulin, Goran ; Ivašić‐Kos, Marina ; Ipšić, Ivo

Izvornik
Govor : časopis za fonetiku (0352-7565) 37 (2020), 1; 31-59

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
govorne tehnologije ; računalne igre ; igre temeljene na lokaciji ; sinteza govora u igrama ; automatsko raspoznavanje govora u igrama
(speech technology ; computer games ; location-based computer games ; speech synthesis in computer games ; automatic speech recognition in computer games)

Sažetak
Iako je govor u računalno sintetiziranom obliku postao dio računalnih igara već 1978. godine, njegova primjena, osobito u žanru računalnih igara temeljenih na lokaciji, slabo je istražena. U ovom radu predstavljen je pregled implementacije govora u računalnim igrama nastalim u razdoblju od 1978. do 2018. godine i dosadašnja iskustva njegove primjene. Fokus je stavljen na analizu mogućnosti korištenja govornih tehnologija u računalnim igrama temeljenim na lokaciji. Zaključak donosi odgovor na pitanje ima li smisla, s obzirom na specifičnosti žanra i aktualno stanje tehnologije, uvoditi govorne tehnologije u igre temeljene na lokaciji te koji su preduvjeti za to.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-IP-2016-06-8345 - Automatsko raspoznavanje akcija i aktivnosti u multimedijalnom sadržaju iz domene sporta (RAASS) (Ivašić Kos, Marina, HRZZ - 2016-06) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka

Profili:

Avatar Url Marina Ivašić Kos (autor)

Avatar Url Ivo Ipšić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi doi.org

Citiraj ovu publikaciju:

Paulin, Goran; Ivašić‐Kos, Marina; Ipšić, Ivo
Mogućnost primjene govora u računalnim igrama temeljenim na lokaciji // Govor : časopis za fonetiku, 37 (2020), 1; 31-59 doi:10.22210/govor.2020.37.02 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Paulin, G., Ivašić‐Kos, M. & Ipšić, I. (2020) Mogućnost primjene govora u računalnim igrama temeljenim na lokaciji. Govor : časopis za fonetiku, 37 (1), 31-59 doi:10.22210/govor.2020.37.02.
@article{article, author = {Paulin, Goran and Iva\v{s}i\'{c}‐Kos, Marina and Ip\v{s}i\'{c}, Ivo}, year = {2020}, pages = {31-59}, DOI = {10.22210/govor.2020.37.02}, keywords = {govorne tehnologije, ra\v{c}unalne igre, igre temeljene na lokaciji, sinteza govora u igrama, automatsko raspoznavanje govora u igrama}, journal = {Govor : \v{c}asopis za fonetiku}, doi = {10.22210/govor.2020.37.02}, volume = {37}, number = {1}, issn = {0352-7565}, title = {Mogu\'{c}nost primjene govora u ra\v{c}unalnim igrama temeljenim na lokaciji}, keyword = {govorne tehnologije, ra\v{c}unalne igre, igre temeljene na lokaciji, sinteza govora u igrama, automatsko raspoznavanje govora u igrama} }
@article{article, author = {Paulin, Goran and Iva\v{s}i\'{c}‐Kos, Marina and Ip\v{s}i\'{c}, Ivo}, year = {2020}, pages = {31-59}, DOI = {10.22210/govor.2020.37.02}, keywords = {speech technology, computer games, location-based computer games, speech synthesis in computer games, automatic speech recognition in computer games}, journal = {Govor : \v{c}asopis za fonetiku}, doi = {10.22210/govor.2020.37.02}, volume = {37}, number = {1}, issn = {0352-7565}, title = {Possibility of using speech in location‐based computer games}, keyword = {speech technology, computer games, location-based computer games, speech synthesis in computer games, automatic speech recognition in computer games} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font