Pregled bibliografske jedinice broj: 1101569
Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema
Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za fiziku, Osijek
CROSBI ID: 1101569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih
problema
(Student's attitudes from Osijek region for physical problem solving)
Autori
Baotić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za fiziku
Mjesto
Osijek
Datum
08.06
Godina
2020
Stranica
52
Mentor
Radolić, Vanja
Neposredni voditelj
Mioković, Željka
Ključne riječi
AAPS anketa, stavovi učenika i studenata, statistička analiza
(AAPS survey, attitudes of students, statistical analysis)
Sažetak
Stavovi studenata i učenika o fizici i učenju fizike kao i pristup rješavanju fizikalnih problema istražuju se različitim anketama od kojih su najpoznatije CLASS (engl. Colorado Learning Attitudes about Science Survey) i AAPS (engl. Attitudes and Approaches to Problem Solving). Publicirani rezultati pokazuju da se stavovi studenata, osobito u prvim godinama studija, značajnije razlikuju od stavova stručnjaka. U osječkoj regiji, AAPS anketom su ispitani učenici srednjih škola (343 učenika) kao i studenti tehničkih fakulteta i Odjela za fiziku Sveučilišta u Osijeku (541 student). Dobiveni podaci statistički su analizirani s obzirom na spol i program srednjoškolskog obrazovanja učenika i studenata. Pored toga, izjave u anketi raspodijeljene su u tri kategorije: Primjena konceptualnoga razumijevanja, Strategije rješavanja zadataka, Individualni pristup i odnos pri rješavanju zadataka (motivacija, upornost, samopouzdanje). Dobiveni stavovi ispitanika analizirani su unutar svake od predloženih kategorija. Rezultati statističke analize ne pokazuju značajnu razliku u stavovima učenika i studenata s obzirom na spol, dok razlika postoji kada se analiziraju stavovi prema vrsti srednjoškolskog obrazovanja kao i unutar pojedine kategorije. Prokomentirani su razlozi koji utječu na dobivene rezultate te predložena neka od mogućih rješenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za fiziku