Pregled bibliografske jedinice broj: 1101544
Kreiranje zadataka otvorenog tipa primjenom programa dinamičke geometrije
Kreiranje zadataka otvorenog tipa primjenom programa dinamičke geometrije // Peti kongres nastavnika matematike
Zagreb, Hrvatska, 2012. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1101544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreiranje zadataka otvorenog tipa primjenom programa dinamičke geometrije
(Creating open-ended problems using dynamic geometry programs)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Peti kongres nastavnika matematike
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2012. - 05.07.2012
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
nastava matematike, zadaci otovrenog tipa, program dinamičke geometrije, vrednovanje
(learning and teaching mathematics, open-ended problems, dynamic geometry program, evaluation)
Sažetak
Zadaci su najčešći i najmoćniji alat koji se koristi u nastavi matematike. Rješavajući različite vrste zadataka učenici razvijaju različita znanja i vještine. Ako učenici rješavaju tipizirane zadatke i to ustaljenom procedurom vrlo brzo se počinju služiti raznim tehnikama, koje ne uključuju uvijek razumijevanje. Tako se učenje matematike svede na mehaničko rješavanja zadataka bez nekog posebnog razumijevanja. Ako biramo zadatke koji se rješavaju primjenom različitih strategija, povezivanjem različitih pojmova, usmjeravamo učenike na učenje s razumijevanjem. Ovdje se posebno bavimo zadacima otvorenog tipa s više rješenja, a vezanih za geometrijske pojmove dužina, pravac, kut, trokut, kvadrat, pravokutnik i kružnica. U prvom dijelu opisuju se zadaci otvrenog tipa, zatim se kreiraju u programu dinamičke geometrije te se na kraju raspravlja o njihovom vrednovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)