Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101533

Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo


Jozić, Nives
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo // Peti kongres nastavnika matematike
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1101533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo
(Photography as an innovative teaching tool)

Autori
Jozić, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Peti kongres nastavnika matematike

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2012. - 05.07.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inovativni pristup u poučavanju, fotografija, matematička interpretacija, rasprava, aktivna nastava
(innovative approach in teaching, photography, mathematical interpretation, discussion, active teaching)

Sažetak
Ponekad je dovoljno samo malo volje i mašte da razbijemo svakodnevnu monotoniju izlaganja, poučavanja i rješavanja matematičkih zadataka. Dovoljno je samo običnu fotografiju obući u ruho dosjetljivih interpretacija da bi učenike motivirali i potakli na aktivno sudjelovanje i samostalno otkrivanje matematičkih zakonitosti. Za nekoliko odabranih fotografija i njihovim matematičkim interpretacijama, pokazat će se kako naočigled obična fotografija može poslužiti kao uvod u određeni matematički pojam ili kao motivirajući faktor za rješavanje problemskih situacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jozić, Nives
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo // Peti kongres nastavnika matematike
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
Jozić, N. (2012) Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo. U: Peti kongres nastavnika matematike.
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, year = {2012}, keywords = {inovativni pristup u pou\v{c}avanju, fotografija, matemati\v{c}ka interpretacija, rasprava, aktivna nastava}, title = {Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo}, keyword = {inovativni pristup u pou\v{c}avanju, fotografija, matemati\v{c}ka interpretacija, rasprava, aktivna nastava}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, year = {2012}, keywords = {innovative approach in teaching, photography, mathematical interpretation, discussion, active teaching}, title = {Photography as an innovative teaching tool}, keyword = {innovative approach in teaching, photography, mathematical interpretation, discussion, active teaching}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font