Pregled bibliografske jedinice broj: 1101533
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo // Peti kongres nastavnika matematike
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1101533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo
(Photography as an innovative teaching tool)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Peti kongres nastavnika matematike
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2012. - 05.07.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inovativni pristup u poučavanju, fotografija, matematička interpretacija, rasprava, aktivna nastava
(innovative approach in teaching, photography, mathematical interpretation, discussion, active teaching)
Sažetak
Ponekad je dovoljno samo malo volje i mašte da razbijemo svakodnevnu monotoniju izlaganja, poučavanja i rješavanja matematičkih zadataka. Dovoljno je samo običnu fotografiju obući u ruho dosjetljivih interpretacija da bi učenike motivirali i potakli na aktivno sudjelovanje i samostalno otkrivanje matematičkih zakonitosti. Za nekoliko odabranih fotografija i njihovim matematičkim interpretacijama, pokazat će se kako naočigled obična fotografija može poslužiti kao uvod u određeni matematički pojam ili kao motivirajući faktor za rješavanje problemskih situacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)