Pregled bibliografske jedinice broj: 1101530
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo // Zbornik radova: Peti kongres nastavnika matematike / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2012. str. 257-270 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1101530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo
(Photography as an innovative teaching tool)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova: Peti kongres nastavnika matematike
/ Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 2012, 257-270
ISBN
978-953-6862-24-5
Skup
Peti kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2012. - 05.07.2012
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inovativni pristup u poučavanju, fotografija, matematička interpretacija, rasprava, aktivna nastava
(innovative approach in teaching, photography, mathematical interpretation, discussion, active teaching)
Sažetak
Inovacije se u nastavi matematike ne moraju nužno temeljiti na novim tehnološkim ili znantvenim otkrićima koji će dovesti do uspješnog učenja jer već mali pomaci u pristupu poučavanja mogu imati pozitivnog utjecaja na stvaranje radnog ozračja i uspješnih ishoda učenja. Ponekad je dovoljno samo malo volje i mašte da razbijemo svakodnevnu monotoniju izlaganja, poučavanja i rješavanja matematičkih zadataka. Dovoljno je samo običnu fotografiju obući u ruho dosjetljivih interpretacija da bi učenike motivirali i potakli na aktivno sudjelovanje i samostalno otkrivanje matematičkih zakonitosti. Iskoristimo brojne fotografije sa svojih putovanja, šetnji, razledavanja znamenitosti svoga grada ili potaknimo učenike da iz svoje zbirke fotografija sami odaberu nešto interesantno i već smo stvorili temelje za inovaciju u nastavi, uključili učenike i ostvarili važan preduvjet uspješnog učenja. Za nekoliko odabranih fotografija i njihovim matematičkim interpretacijama, pokazat će se kako naočigled obična fotografija može poslužiti kao uvod u određeni matematički pojam ili kao motivirajući faktor za rješavanje problemskih situacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)