Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101530

Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo


Jozić, Nives
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo // Zbornik radova: Peti kongres nastavnika matematike / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2012. str. 257-270 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1101530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo
(Photography as an innovative teaching tool)

Autori
Jozić, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova: Peti kongres nastavnika matematike / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 2012, 257-270

ISBN
978-953-6862-24-5

Skup
Peti kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2012. - 05.07.2012

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inovativni pristup u poučavanju, fotografija, matematička interpretacija, rasprava, aktivna nastava
(innovative approach in teaching, photography, mathematical interpretation, discussion, active teaching)

Sažetak
Inovacije se u nastavi matematike ne moraju nužno temeljiti na novim tehnološkim ili znantvenim otkrićima koji će dovesti do uspješnog učenja jer već mali pomaci u pristupu poučavanja mogu imati pozitivnog utjecaja na stvaranje radnog ozračja i uspješnih ishoda učenja. Ponekad je dovoljno samo malo volje i mašte da razbijemo svakodnevnu monotoniju izlaganja, poučavanja i rješavanja matematičkih zadataka. Dovoljno je samo običnu fotografiju obući u ruho dosjetljivih interpretacija da bi učenike motivirali i potakli na aktivno sudjelovanje i samostalno otkrivanje matematičkih zakonitosti. Iskoristimo brojne fotografije sa svojih putovanja, šetnji, razledavanja znamenitosti svoga grada ili potaknimo učenike da iz svoje zbirke fotografija sami odaberu nešto interesantno i već smo stvorili temelje za inovaciju u nastavi, uključili učenike i ostvarili važan preduvjet uspješnog učenja. Za nekoliko odabranih fotografija i njihovim matematičkim interpretacijama, pokazat će se kako naočigled obična fotografija može poslužiti kao uvod u određeni matematički pojam ili kao motivirajući faktor za rješavanje problemskih situacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jozić, Nives
Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo // Zbornik radova: Peti kongres nastavnika matematike / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2012. str. 257-270 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Jozić, N. (2012) Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo. U: Mladinić, P. & Svedrec, R. (ur.)Zbornik radova: Peti kongres nastavnika matematike.
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, year = {2012}, pages = {257-270}, keywords = {inovativni pristup u pou\v{c}avanju, fotografija, matemati\v{c}ka interpretacija, rasprava, aktivna nastava}, isbn = {978-953-6862-24-5}, title = {Fotografija kao inovativno nastavno sredstvo}, keyword = {inovativni pristup u pou\v{c}avanju, fotografija, matemati\v{c}ka interpretacija, rasprava, aktivna nastava}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, year = {2012}, pages = {257-270}, keywords = {innovative approach in teaching, photography, mathematical interpretation, discussion, active teaching}, isbn = {978-953-6862-24-5}, title = {Photography as an innovative teaching tool}, keyword = {innovative approach in teaching, photography, mathematical interpretation, discussion, active teaching}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font