Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101487

Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako?


Jozić, Nives
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako? // Drugi simpozijum "Matematika i primene"
Beograd, Srbija, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1101487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako?
(The computer in the teaching of mathematics: why, when and how?)

Autori
Jozić, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Drugi simpozijum "Matematika i primene"

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 27.05.2011. - 28.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija, konceptualna znanja, poučavanje matematike, programi dinamičke geometrije, vizualizacija
(information and communication technology, conceptual knowledge, mathematics teaching, dynamic geometry programs, visualization)

Sažetak
Svjesni stalnih tehnoloških i društvenih promjena, brzih izmjena novih trendova i potreba, mjenjanju se i generacije učenika pa se moramo mijenjati i mi. Konačnih, jednostavnih ni revolucionalnih rješenja nema, ali u središtu pozornosti treba biti dijete te mudrim vaganjem i odabirom metoda i tehnika rada poticati pozitivne promjene u savladavanju matematičkih sadržaja. Primjena računala u nastavi matematike sama po sebi nije ni dobra ni loša, niti postoji savršeni pristup koji garantira uspješno učenje. Ali, računalo može biti vrlo korisno i nastavno sredstvo i nastavno pomagalo ako se promišljeno, vješto i ciljano koristi. No, da bi nečemu počavali učenike prvo to sami moramo znati, da bi ih poticali na razvijanje različitih vještina prvo sami moramo u tome biti vješti, a da bi poučavali tako da nas učenici razumiju prvo to sami moramo razumijeti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jozić, Nives
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako? // Drugi simpozijum "Matematika i primene"
Beograd, Srbija, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, stručni)
Jozić, N. (2011) Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako?. U: Drugi simpozijum "Matematika i primene".
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, year = {2011}, keywords = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, konceptualna znanja, pou\v{c}avanje matematike, programi dinami\v{c}ke geometrije, vizualizacija}, title = {Ra\v{c}unalo u nastavi matematike: za\v{s}to, kada i kako?}, keyword = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, konceptualna znanja, pou\v{c}avanje matematike, programi dinami\v{c}ke geometrije, vizualizacija}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, year = {2011}, keywords = {information and communication technology, conceptual knowledge, mathematics teaching, dynamic geometry programs, visualization}, title = {The computer in the teaching of mathematics: why, when and how?}, keyword = {information and communication technology, conceptual knowledge, mathematics teaching, dynamic geometry programs, visualization}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font