Pregled bibliografske jedinice broj: 1101487
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako?
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako? // Drugi simpozijum "Matematika i primene"
Beograd, Srbija, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1101487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako?
(The computer in the teaching of mathematics: why, when and how?)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Drugi simpozijum "Matematika i primene"
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 27.05.2011. - 28.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija, konceptualna znanja, poučavanje matematike, programi dinamičke geometrije, vizualizacija
(information and communication technology, conceptual knowledge, mathematics teaching, dynamic geometry programs, visualization)
Sažetak
Svjesni stalnih tehnoloških i društvenih promjena, brzih izmjena novih trendova i potreba, mjenjanju se i generacije učenika pa se moramo mijenjati i mi. Konačnih, jednostavnih ni revolucionalnih rješenja nema, ali u središtu pozornosti treba biti dijete te mudrim vaganjem i odabirom metoda i tehnika rada poticati pozitivne promjene u savladavanju matematičkih sadržaja. Primjena računala u nastavi matematike sama po sebi nije ni dobra ni loša, niti postoji savršeni pristup koji garantira uspješno učenje. Ali, računalo može biti vrlo korisno i nastavno sredstvo i nastavno pomagalo ako se promišljeno, vješto i ciljano koristi. No, da bi nečemu počavali učenike prvo to sami moramo znati, da bi ih poticali na razvijanje različitih vještina prvo sami moramo u tome biti vješti, a da bi poučavali tako da nas učenici razumiju prvo to sami moramo razumijeti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)