Pregled bibliografske jedinice broj: 1101355
Saradnja u projektima sa ključnim kupcima – važnost uticaja percipirane vrednosti u razvoju onosa
Saradnja u projektima sa ključnim kupcima – važnost uticaja percipirane vrednosti u razvoju onosa // Proceedings XXIV International Congress on Project Management / Obradović, Vladimir (ur.).
Beograd: Serbian Project Management Association – IPMA Serbia, 2020. str. 67-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1101355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Saradnja u projektima sa ključnim kupcima –
važnost uticaja percipirane vrednosti u razvoju
onosa
(Collaboration in Projects with Key Accounts –
Recognizing the Impact of Perceived Value in
Relationship Development)
Autori
Dlačić, Jasmina ; Dmitrović, Veljko ; Damnjanović, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings XXIV International Congress on Project Management
/ Obradović, Vladimir - Beograd : Serbian Project Management Association – IPMA Serbia, 2020, 67-73
ISBN
978-86-86385-18-5
Skup
XXIV Internacionalni kongres iz projektnog menadžmentam Hibridni projektni menadžment: imperativ budućnosti
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 07.05.2020. - 09.05.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ključni kupci ; relaciona vrednost ; vrednost kokreiranja
(key account customers ; relationship value ; co-creation value)
Sažetak
Pre jednog veka u fokusu je bio proizvod, danas je definitivno u centru zbivanja kupac. Iako se tendencije svetskog poretka korenito menjanju, odnosno proces prodaje nesumnjivo započinje svoju novu eru, kupci i dalje ostaju na tronu. Menjaju se samo njihove potrebe i želje, ali čini se sada još i više izazvane novonastalom situacijom u poslovnom okruženju. Kvalitetna partnerstva s ključnim kupcima doprinose stvaranju dodate vrednosti. Ovaj rad se fokusira na analizi relacione vrednosti i vrednosti kokreiranja, kao elemenata dodate vrednosti, prilikom odnosa s ključnim kupcima. Istraživanje je sprovedeno u Republici Hrvatskoj na uzorku mikro, malih, srednjih i velikih preduzeća. Poenta rada je dokazivanje važnosti uticaja percipirane vrednosti u razvoju odnosa saradnje sa ključnim kupcima. Rad donosi zaključak da je ulaganje u odnose s kupcima od izuzetne važnosti, te je potrebno da se menadžeri preduzeća fokusiraju na vrednost kokreiranja. Takođe, daje se sugestije projektnim menadžerima – kako mogu da implementiraju pomenuto u saradnji s ključnim kupcima.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
--uniri-drustv-18-235 1399 - Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti (Dlačić, Jasmina) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasmina Dlačić
(autor)