Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101355

Saradnja u projektima sa ključnim kupcima – važnost uticaja percipirane vrednosti u razvoju onosa


Dlačić, Jasmina; Dmitrović, Veljko; Damnjanović, Vesna
Saradnja u projektima sa ključnim kupcima – važnost uticaja percipirane vrednosti u razvoju onosa // Proceedings XXIV International Congress on Project Management / Obradović, Vladimir (ur.).
Beograd: Serbian Project Management Association – IPMA Serbia, 2020. str. 67-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1101355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Saradnja u projektima sa ključnim kupcima – važnost uticaja percipirane vrednosti u razvoju onosa
(Collaboration in Projects with Key Accounts – Recognizing the Impact of Perceived Value in Relationship Development)

Autori
Dlačić, Jasmina ; Dmitrović, Veljko ; Damnjanović, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings XXIV International Congress on Project Management / Obradović, Vladimir - Beograd : Serbian Project Management Association – IPMA Serbia, 2020, 67-73

ISBN
978-86-86385-18-5

Skup
XXIV Internacionalni kongres iz projektnog menadžmentam Hibridni projektni menadžment: imperativ budućnosti

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 07.05.2020. - 09.05.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ključni kupci ; relaciona vrednost ; vrednost kokreiranja
(key account customers ; relationship value ; co-creation value)

Sažetak
Pre jednog veka u fokusu je bio proizvod, danas je definitivno u centru zbivanja kupac. Iako se tendencije svetskog poretka korenito menjanju, odnosno proces prodaje nesumnjivo započinje svoju novu eru, kupci i dalje ostaju na tronu. Menjaju se samo njihove potrebe i želje, ali čini se sada još i više izazvane novonastalom situacijom u poslovnom okruženju. Kvalitetna partnerstva s ključnim kupcima doprinose stvaranju dodate vrednosti. Ovaj rad se fokusira na analizi relacione vrednosti i vrednosti kokreiranja, kao elemenata dodate vrednosti, prilikom odnosa s ključnim kupcima. Istraživanje je sprovedeno u Republici Hrvatskoj na uzorku mikro, malih, srednjih i velikih preduzeća. Poenta rada je dokazivanje važnosti uticaja percipirane vrednosti u razvoju odnosa saradnje sa ključnim kupcima. Rad donosi zaključak da je ulaganje u odnose s kupcima od izuzetne važnosti, te je potrebno da se menadžeri preduzeća fokusiraju na vrednost kokreiranja. Takođe, daje se sugestije projektnim menadžerima – kako mogu da implementiraju pomenuto u saradnji s ključnim kupcima.

Izvorni jezik
Ostalo

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
--uniri-drustv-18-235 1399 - Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti (Dlačić, Jasmina) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Dlačić, Jasmina; Dmitrović, Veljko; Damnjanović, Vesna
Saradnja u projektima sa ključnim kupcima – važnost uticaja percipirane vrednosti u razvoju onosa // Proceedings XXIV International Congress on Project Management / Obradović, Vladimir (ur.).
Beograd: Serbian Project Management Association – IPMA Serbia, 2020. str. 67-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dlačić, J., Dmitrović, V. & Damnjanović, V. (2020) Saradnja u projektima sa ključnim kupcima – važnost uticaja percipirane vrednosti u razvoju onosa. U: Obradović, V. (ur.)Proceedings XXIV International Congress on Project Management.
@article{article, author = {Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina and Dmitrovi\'{c}, Veljko and Damnjanovi\'{c}, Vesna}, editor = {Obradovi\'{c}, V.}, year = {2020}, pages = {67-73}, keywords = {klju\v{c}ni kupci, relaciona vrednost, vrednost kokreiranja}, isbn = {978-86-86385-18-5}, title = {Saradnja u projektima sa klju\v{c}nim kupcima – va\v{z}nost uticaja percipirane vrednosti u razvoju onosa}, keyword = {klju\v{c}ni kupci, relaciona vrednost, vrednost kokreiranja}, publisher = {Serbian Project Management Association – IPMA Serbia}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina and Dmitrovi\'{c}, Veljko and Damnjanovi\'{c}, Vesna}, editor = {Obradovi\'{c}, V.}, year = {2020}, pages = {67-73}, keywords = {key account customers, relationship value, co-creation value}, isbn = {978-86-86385-18-5}, title = {Collaboration in Projects with Key Accounts – Recognizing the Impact of Perceived Value in Relationship Development}, keyword = {key account customers, relationship value, co-creation value}, publisher = {Serbian Project Management Association – IPMA Serbia}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font