Pregled bibliografske jedinice broj: 1101088
Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram aktivnosti
Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram aktivnosti // Sedmi simpozijum "Matematika i primene"
Beograd, Srbija, 2016. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1101088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram
aktivnosti
(Development of geometrical thinking through
tangram activity)
Autori
Baranović, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Sedmi simpozijum "Matematika i primene"
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 04.11.2016. - 05.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Geometrijsko mišljenje ; tangram aktivnosti ; teorem o tangramu ; usmjereno opažanje ; vizualno-analitička metoda
(Geometrical thinking ; tangram activities ; theorem on the tangram ; directed observation ; visual-analytical method)
Sažetak
Učenje pomoću tangrama potiče aktivno sudjelovanje učenika, njihovu motivaciju i interes, kreativnost i maštu pa mnogi podupiru tangram aktivnosti u nastavi matematike u korist razvoja geometrijskog mišljenja i procesa zaključivanja. Osim toga, kroz tangram aktivnosti učenici obogaćuju matematički rječnik, razvijaju strategiju rješavanja problema, vizualno-prostorne vještine ; samostalno istražuju, uočavaju pravilnosti i postavljaju tvrdnje, uče s većim razumijevanjem itd., a sve to doprinosi razvoju matematičke pismenosti. Nastavnici, koji bi opisane ili neke druge tangram aktivnosti željeli provesti u učionici, najprije sami trebaju samostalno istraživati te iskustveno doživjeti pravu matematičku snagu i nastavni potencijal ove slagalice, a tek onda tome poučavati svoje učenike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Nives Baranović
(autor)