Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101088

Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram aktivnosti


Baranović, Nives
Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram aktivnosti // Sedmi simpozijum "Matematika i primene"
Beograd, Srbija, 2016. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1101088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram aktivnosti
(Development of geometrical thinking through tangram activity)

Autori
Baranović, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Sedmi simpozijum "Matematika i primene"

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 04.11.2016. - 05.11.2016

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Geometrijsko mišljenje ; tangram aktivnosti ; teorem o tangramu ; usmjereno opažanje ; vizualno-analitička metoda
(Geometrical thinking ; tangram activities ; theorem on the tangram ; directed observation ; visual-analytical method)

Sažetak
Učenje pomoću tangrama potiče aktivno sudjelovanje učenika, njihovu motivaciju i interes, kreativnost i maštu pa mnogi podupiru tangram aktivnosti u nastavi matematike u korist razvoja geometrijskog mišljenja i procesa zaključivanja. Osim toga, kroz tangram aktivnosti učenici obogaćuju matematički rječnik, razvijaju strategiju rješavanja problema, vizualno-prostorne vještine ; samostalno istražuju, uočavaju pravilnosti i postavljaju tvrdnje, uče s većim razumijevanjem itd., a sve to doprinosi razvoju matematičke pismenosti. Nastavnici, koji bi opisane ili neke druge tangram aktivnosti željeli provesti u učionici, najprije sami trebaju samostalno istraživati te iskustveno doživjeti pravu matematičku snagu i nastavni potencijal ove slagalice, a tek onda tome poučavati svoje učenike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baranović, Nives
Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram aktivnosti // Sedmi simpozijum "Matematika i primene"
Beograd, Srbija, 2016. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, stručni)
Baranović, N. (2016) Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram aktivnosti. U: Sedmi simpozijum "Matematika i primene".
@article{article, author = {Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2016}, keywords = {Geometrijsko mi\v{s}ljenje, tangram aktivnosti, teorem o tangramu, usmjereno opa\v{z}anje, vizualno-analiti\v{c}ka metoda}, title = {Razvoj geometrijskog mi\v{s}ljenja kroz tangram aktivnosti}, keyword = {Geometrijsko mi\v{s}ljenje, tangram aktivnosti, teorem o tangramu, usmjereno opa\v{z}anje, vizualno-analiti\v{c}ka metoda}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2016}, keywords = {Geometrical thinking, tangram activities, theorem on the tangram, directed observation, visual-analytical method}, title = {Development of geometrical thinking through tangram activity}, keyword = {Geometrical thinking, tangram activities, theorem on the tangram, directed observation, visual-analytical method}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font