Pregled bibliografske jedinice broj: 1101066
Do klasifikacije četverokuta kroz van Hiele-ove faze učenja
Do klasifikacije četverokuta kroz van Hiele-ove faze učenja // Osmi simpozijum "Matematika i primene"
Beograd, Srbija, 2017. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1101066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Do klasifikacije četverokuta kroz van Hiele-ove
faze učenja
(To the classification of quadrilaterals through van
Hiele’s learning phases)
Autori
Baranović, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Osmi simpozijum "Matematika i primene"
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 17.11.2017. - 18.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
geometrijsko mišljenje ; hijerarhijska klasifikacija, strategija poučavanja ; van Hiele-ove razine mišljenja, van Hiele-ove faze učenja
(geometrical thinking ; hierarchical classification, teaching strategy ; van Hiele’s levels of thinking, van Hiele’s learning phases)
Sažetak
Brojna obrazovna istraživanja ukazuju na to da su znanja učenika o četverokutima prilično slaba. Kako bi se ta znanja obogatila i učvrstila potrebno je sustavno razvijanje geometrijskog mišljenja učenika i postupna nadogradnja geometrijskih sadržaja. Prema van Hiele-ovoj teoriji, razvoj geometrijskog mišljenja se razvija kroz pet razina, a prijelaz sa jedne na drugu razinu, može se učinkovito organizirati u pet faza učenja određenog sadržaja. Strategija učenja i poučavanja koja se temelji na pet faza učenja prema van Hiele-u prihvaćena je i potvrđena kroz obrazovna istraživanja diljem svijeta kao jedna od najboljih strategija koja ima pozitivan utjecaj na razvoj mišljenje učenika i na povećanje obrazovnih postignuća. Kao takva preporučuje se pri planiranju i oblikovanju nastave geometrije u svrhu razvoja geometrijskog mišljenje učenika. Cilj ovog rada je opisati tu strategiju poučavanja na primjeru obrade četverokuta, u svrhu izgradnje hijerarhijske klasifikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Nives Baranović
(autor)