Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101052

Utjecaj poučavanja na razvoj geometrijskog mišljenja prema van Hieleovoj teoriji


Baranović, Nives
Utjecaj poučavanja na razvoj geometrijskog mišljenja prema van Hieleovoj teoriji // Nastavni razred Splitskog matematičkog društva
Split, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 1101052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj poučavanja na razvoj geometrijskog mišljenja prema van Hieleovoj teoriji
(The influence of teaching on the development of geometric thinking according to van Hiele's theory)

Autori
Baranović, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni

Skup
Nastavni razred Splitskog matematičkog društva

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 06.02.2018

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
razvoj geometrijskog mišljenja, strategija poučavanja, van Hieleova teorija
(development of geometrical thinking, teaching strategy, van Hiele's theory)

Sažetak
Geometrija je važan segment matematike i nastave matematike, geometrijska znanja su društveno korisna i važna. Mnoge vještine koje se razvijaju učenjem geometrije neophodne su u svakodnevnom životu i radu svakog pojedinca, ali obrazovna istraživanja ukazuju da te vještine učenici ipak ne razvjaju u dovoljnoj mjeri. Iako je geometrija zahtjevna za učenje i mnogi učenici pri učenju geometrije imaju teškoća, bolji ishoda učenja mogu se postići učenjem i poučavanjem geometrije u temeljeno na teoriji van Hielea.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baranović, Nives
Utjecaj poučavanja na razvoj geometrijskog mišljenja prema van Hieleovoj teoriji // Nastavni razred Splitskog matematičkog društva
Split, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
Baranović, N. (2018) Utjecaj poučavanja na razvoj geometrijskog mišljenja prema van Hieleovoj teoriji. U: Nastavni razred Splitskog matematičkog društva.
@article{article, author = {Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2018}, keywords = {razvoj geometrijskog mi\v{s}ljenja, strategija pou\v{c}avanja, van Hieleova teorija}, title = {Utjecaj pou\v{c}avanja na razvoj geometrijskog mi\v{s}ljenja prema van Hieleovoj teoriji}, keyword = {razvoj geometrijskog mi\v{s}ljenja, strategija pou\v{c}avanja, van Hieleova teorija}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2018}, keywords = {development of geometrical thinking, teaching strategy, van Hiele's theory}, title = {The influence of teaching on the development of geometric thinking according to van Hiele's theory}, keyword = {development of geometrical thinking, teaching strategy, van Hiele's theory}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font