Pregled bibliografske jedinice broj: 1101052
Utjecaj poučavanja na razvoj geometrijskog mišljenja prema van Hieleovoj teoriji
Utjecaj poučavanja na razvoj geometrijskog mišljenja prema van Hieleovoj teoriji // Nastavni razred Splitskog matematičkog društva
Split, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1101052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj poučavanja na razvoj geometrijskog
mišljenja prema van Hieleovoj teoriji
(The influence of teaching on the development of
geometric thinking according to van Hiele's theory)
Autori
Baranović, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
Nastavni razred Splitskog matematičkog društva
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 06.02.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
razvoj geometrijskog mišljenja, strategija poučavanja, van Hieleova teorija
(development of geometrical thinking, teaching strategy, van Hiele's theory)
Sažetak
Geometrija je važan segment matematike i nastave matematike, geometrijska znanja su društveno korisna i važna. Mnoge vještine koje se razvijaju učenjem geometrije neophodne su u svakodnevnom životu i radu svakog pojedinca, ali obrazovna istraživanja ukazuju da te vještine učenici ipak ne razvjaju u dovoljnoj mjeri. Iako je geometrija zahtjevna za učenje i mnogi učenici pri učenju geometrije imaju teškoća, bolji ishoda učenja mogu se postići učenjem i poučavanjem geometrije u temeljeno na teoriji van Hielea.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Nives Baranović
(autor)