Pregled bibliografske jedinice broj: 1101021
Razvoj geometrijskog mišljenja prema van Hiele modelu
Razvoj geometrijskog mišljenja prema van Hiele modelu // Županijsko stručno vijeće učitelja matematike za Sinj i okolicu
Slunj, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1101021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj geometrijskog mišljenja prema van Hiele
modelu
(Development of geometric thinking according to the
van Hiele model)
Autori
Baranović, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
Županijsko stručno vijeće učitelja matematike za Sinj i okolicu
Mjesto i datum
Slunj, Hrvatska, 25.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
geometrijjsko mišljenje, van Hiele-ov model mišljenja, karakteristike modela, van Hiele faze učenja
(geometrical thinking, van Hiele's thinking model, model characteristics, van Hiele's learning phase)
Sažetak
U izlaganju je opisana teorija van Hiele-a kroz tri aspekta: (1) Van Hiele-ov petodijelni model razvoja mišljenja, (2) Osnovne karakteristike petodijelnog modela, (3) Van Hiele-ove faze učenja i poučavanja koje doprinose napredovanju razvoja mišljenja s jedne razine modela na drugu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Nives Baranović
(autor)