Pregled bibliografske jedinice broj: 1100753
Tangram kao inovativno nastavno sredstvo
Tangram kao inovativno nastavno sredstvo // Zbornik sažetaka radova: Osmi kongres nastvnika matematike / Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2018. str. 20-20 (radionica, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1100753 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tangram kao inovativno nastavno sredstvo
(Tangram as an innovative teaching tool)
Autori
Baranović, Nives ; Lehman, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka radova: Osmi kongres nastvnika matematike
/ Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 2018, 20-20
ISBN
978-953-6862-30-6
Skup
8. kongres nastavnika matematika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2018. - 05.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
geometrijsko mišljenje, tangram aktivnosti, usmjereno opažanje, vizualno-analitička metoda
(geometry thinking, tangram activities, directed observation, visual-analytical methods)
Sažetak
Ponekad je dovoljno samo malo volje i mašte da se stare ili već viđene stvari prikažu uz pomoć novih nastavnih sredstava te da se tako razbije svakodnevna monotonija izlaganja, poučavanja i rješavanja matematičkih zadataka. Drugačiji pristup starom problemu utječe na stvaranje pozitivnoga radnog ozračja i pomaže postizanju uspješnih ishoda učenja. Iako drevna kineska slagalica, poznata pod nazivom tangram, na prvi pogled ne izgleda kao ozbiljan matematički alat, sustavnim istraživanjem i dubljom analizom pokazuje se da se taj skup od sedam jednostavnih geometrijskih likova može pretvoriti u inovativno nastavno sredstvo, prilagodljivo svim uzrastima. Cilj radionice je da sudionici, tražeći odgovor na pitanje zašto pomoću tangrama možemo složiti samo trinaest konveksnih likova, istraže njegove zakonitosti i da samostalno otkriju njegovu matematičku snagu i nastavne potencijale.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Nives Baranović
(autor)