Pregled bibliografske jedinice broj: 1100632
Tangram u nastavi matematike, 2. dio
Tangram u nastavi matematike, 2. dio // Matematika i škola, 21 (2019), 102; 69-74 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1100632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tangram u nastavi matematike, 2. dio
(Tangram in teaching mathematics, Part 2)
Autori
Kavajin, Andrea ; Baranović, Nives
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 21
(2019), 102;
69-74
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
geometrijsko mišljenje ; konveksni likovi ; prebrojavanje ; strateško promišljanje ; vizualno-prostorne vještine
(geometric thinking ; convex figures ; counting ; strategic thinking ; visual-spatial skills)
Sažetak
Didaktička sredstava u nastavi matematike sama po sebi ne garantiraju uspješno učenje, ali uz odgovarajuću primjenu mogu osigurati prikladno okruženje za istraživački i kreativan rad te biti korisna podloga za učenje matematike i razvijanje matematičkog mišljenja. U prvom dijelu istoimenog rada (MiŠ, br. 101) opisane su opće karakteristike drevne kineske slagalice i predložene aktivnosti za početak rada s njom. Ukratko je opisano porijeklo slagalice i nastanak pojma tangram, a zatim su definirani pojmovi tan i tangram lik. Predložene aktivnosti za rad s tangramom razvrstane su u tri grupe prema preporučenom redoslijedu izvođenja. U ovom radu, treća grupa aktivnosti proširuje se istraživanjem konveksnih tangram likova jer su oni podloga za još tri nove grupe aktivnosti: razvijanje strategija, crtanje i prebrojavanje te izračunavanje, koje potom slijede.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Nives Baranović
(autor)