Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1100632

Tangram u nastavi matematike, 2. dio


Kavajin, Andrea; Baranović, Nives
Tangram u nastavi matematike, 2. dio // Matematika i škola, 21 (2019), 102; 69-74 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1100632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tangram u nastavi matematike, 2. dio
(Tangram in teaching mathematics, Part 2)

Autori
Kavajin, Andrea ; Baranović, Nives

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 21 (2019), 102; 69-74

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
geometrijsko mišljenje ; konveksni likovi ; prebrojavanje ; strateško promišljanje ; vizualno-prostorne vještine
(geometric thinking ; convex figures ; counting ; strategic thinking ; visual-spatial skills)

Sažetak
Didaktička sredstava u nastavi matematike sama po sebi ne garantiraju uspješno učenje, ali uz odgovarajuću primjenu mogu osigurati prikladno okruženje za istraživački i kreativan rad te biti korisna podloga za učenje matematike i razvijanje matematičkog mišljenja. U prvom dijelu istoimenog rada (MiŠ, br. 101) opisane su opće karakteristike drevne kineske slagalice i predložene aktivnosti za početak rada s njom. Ukratko je opisano porijeklo slagalice i nastanak pojma tangram, a zatim su definirani pojmovi tan i tangram lik. Predložene aktivnosti za rad s tangramom razvrstane su u tri grupe prema preporučenom redoslijedu izvođenja. U ovom radu, treća grupa aktivnosti proširuje se istraživanjem konveksnih tangram likova jer su oni podloga za još tri nove grupe aktivnosti: razvijanje strategija, crtanje i prebrojavanje te izračunavanje, koje potom slijede.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.academia.edu

Citiraj ovu publikaciju:

Kavajin, Andrea; Baranović, Nives
Tangram u nastavi matematike, 2. dio // Matematika i škola, 21 (2019), 102; 69-74 (domaća recenzija, članak, stručni)
Kavajin, A. & Baranović, N. (2019) Tangram u nastavi matematike, 2. dio. Matematika i škola, 21 (102), 69-74.
@article{article, author = {Kavajin, Andrea and Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2019}, pages = {69-74}, keywords = {geometrijsko mi\v{s}ljenje, konveksni likovi, prebrojavanje, strate\v{s}ko promi\v{s}ljanje, vizualno-prostorne vje\v{s}tine}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {21}, number = {102}, issn = {1332-0327}, title = {Tangram u nastavi matematike, 2. dio}, keyword = {geometrijsko mi\v{s}ljenje, konveksni likovi, prebrojavanje, strate\v{s}ko promi\v{s}ljanje, vizualno-prostorne vje\v{s}tine} }
@article{article, author = {Kavajin, Andrea and Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2019}, pages = {69-74}, keywords = {geometric thinking, convex figures, counting, strategic thinking, visual-spatial skills}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {21}, number = {102}, issn = {1332-0327}, title = {Tangram in teaching mathematics, Part 2}, keyword = {geometric thinking, convex figures, counting, strategic thinking, visual-spatial skills} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font