Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1100630

Tangram u nastavi matematike, 1. dio


Kavajin, Andrea; Baranović, Nives
Tangram u nastavi matematike, 1. dio // Matematika i škola, 21 (2019), 101; 18-26 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1100630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tangram u nastavi matematike, 1. dio
(Tangram in teaching mathematics, Part 1)

Autori
Kavajin, Andrea ; Baranović, Nives

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 21 (2019), 101; 18-26

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
geometrijsko mišljenje ; mjerenje ; popločavanje ; tangram ; tangram paradoksi
(geometric thinking ; measurement ; tessellation ; tangram ; tangram paradox)

Sažetak
U radu s didaktičkim sredstvima ne postoji čarolija koja garantira uspješno učenje, ali praktičan rad učenika može biti motivirajući za određene misaone aktivnosti, može biti inspirirajući za različite vrste rasprava bez kojih razumijevanje određenih sadržaja nije moguće, može biti prikladno okruženje za istraživački rad, uočavanje pravilnosti i formuliranje zaključaka što je odlika matematičkog mišljenja. Slagalica tangram je privlačna zbog svoje jednostavnosti, ali i zbog mogućnosti prilagodbe svim uzrastima, a kao didaktičko sredstvo izazovna je zbog mogućnosti primjene u različitim fazama nastavnog procesa. Kako nijedno nastavno sredstvo nije samo po sebi niti dobro niti loše, već njegova vrijednost ovisi o načinu primjene, tako i slagalica tangram može biti beskorisna, ali i moćno didaktičko sredstvo za učenje matematike i razvoj matematičkog mišljenja. Stoga je cilj ovog rada ukazati na različite mogućnosti svrsishodne primjene slagalice tangram u nastavi matematike, posebno geometrije, u cilju razvoja različitih vještina i procesa mišljenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2015 - Kognitivni razvoj i ishodi učenja geometrije studenata učiteljskog studija (KRIUGS) (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.academia.edu

Citiraj ovu publikaciju:

Kavajin, Andrea; Baranović, Nives
Tangram u nastavi matematike, 1. dio // Matematika i škola, 21 (2019), 101; 18-26 (domaća recenzija, članak, stručni)
Kavajin, A. & Baranović, N. (2019) Tangram u nastavi matematike, 1. dio. Matematika i škola, 21 (101), 18-26.
@article{article, author = {Kavajin, Andrea and Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2019}, pages = {18-26}, keywords = {geometrijsko mi\v{s}ljenje, mjerenje, poplo\v{c}avanje, tangram, tangram paradoksi}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {21}, number = {101}, issn = {1332-0327}, title = {Tangram u nastavi matematike, 1. dio}, keyword = {geometrijsko mi\v{s}ljenje, mjerenje, poplo\v{c}avanje, tangram, tangram paradoksi} }
@article{article, author = {Kavajin, Andrea and Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2019}, pages = {18-26}, keywords = {geometric thinking, measurement, tessellation, tangram, tangram paradox}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {21}, number = {101}, issn = {1332-0327}, title = {Tangram in teaching mathematics, Part 1}, keyword = {geometric thinking, measurement, tessellation, tangram, tangram paradox} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font