Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1099542

Učenički istraživački pokusi i znanstveno zaključivanje


Planinić, Maja
Učenički istraživački pokusi i znanstveno zaključivanje // Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2019. str. 32-36 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1099542 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenički istraživački pokusi i znanstveno zaključivanje
(Student investigative experiments and scientific reasoning)

Autori
Planinić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2019, 32-36

ISBN
978-953-7178-22-2

Skup
14. hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.04.2019. - 25.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava fizike, istraživanje, pokus, znanstveno zaključivanje
(physics teaching, inquiry, experiment, scientific reasoning)

Sažetak
Suvremena nastava fizike treba uključivati istraživački pristup, čije su glavne svrhe razvijanje znanstvenog zaključivanja kod učenika i pružanje uvida učenicima u načine formiranja znanstvenog znanja. Istraživački pokusi predstavljaju okosnicu istraživački usmjerene nastave i uključuju mnoge važne komponente, poput sustavnog promatranja, osmišljanja pokusa, kontrole varijabli, testiranja hipoteza, analize rezultata mjerenja i provođenja hipotetičko-deduktivnog zaključivanja, što sve može izravno doprinijeti razvoju znanstvenog zaključivanja. U predavanju će se diskutirati načini uključivanja istraživačkih pokusa u redovni nastavni proces i njihov mogući doprinos razvoju znanstvenog zaključivanja kod učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-IP-2018-01-9085 - Utjecaj uključivanja istraživačkih učeničkih pokusa u srednjoškolsku nastavu fizike na razvoj znanstvenog zaključivanja i konceptualnog razumijevanja (INVESTIGATE) (Planinić, Maja, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Planinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Planinić, Maja
Učenički istraživački pokusi i znanstveno zaključivanje // Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2019. str. 32-36 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Planinić, M. (2019) Učenički istraživački pokusi i znanstveno zaključivanje. U: Jeličić, K., Matejak Cvenić, K., Pećina, P. & Planinić, M. (ur.)Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike.
@article{article, author = {Planini\'{c}, Maja}, year = {2019}, pages = {32-36}, keywords = {nastava fizike, istra\v{z}ivanje, pokus, znanstveno zaklju\v{c}ivanje}, isbn = {978-953-7178-22-2}, title = {U\v{c}eni\v{c}ki istra\v{z}iva\v{c}ki pokusi i znanstveno zaklju\v{c}ivanje}, keyword = {nastava fizike, istra\v{z}ivanje, pokus, znanstveno zaklju\v{c}ivanje}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Planini\'{c}, Maja}, year = {2019}, pages = {32-36}, keywords = {physics teaching, inquiry, experiment, scientific reasoning}, isbn = {978-953-7178-22-2}, title = {Student investigative experiments and scientific reasoning}, keyword = {physics teaching, inquiry, experiment, scientific reasoning}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font