Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1099123

TRADICIJSKA IGRA I SUVREMENI KURIKULUM – MIŠLJENJE RODITELJA I ODGAJATELJA


Visković, Ivana; Topić, Jelena
TRADICIJSKA IGRA I SUVREMENI KURIKULUM – MIŠLJENJE RODITELJA I ODGAJATELJA // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 49-87 doi:.org/10.38003/sv.69.1.8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1099123 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TRADICIJSKA IGRA I SUVREMENI KURIKULUM – MIŠLJENJE RODITELJA I ODGAJATELJA
(TRADITIONAL PLAY AND CONTEMPORARY CURRICULUM - PARENTS’ AND TEACHERS’ OPINIONS)

Autori
Visković, Ivana ; Topić, Jelena

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 69 (2020), 1; 49-87

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
dijete rane i predškolske dobi, doprinos, igra na otvorenom, međugeneracijski prijenos, nematerijalna kulturna baština, ograničenja
(early and preschool child, contribution, outdoor play, intergenerational transmission, intangible cultural heritage, limitations)

Sažetak
Promjene socijalnih interakcija u suvremenom društvu ograničavaju prijenos tradicijske igre kao značajnog segmenta kulturne nematerijale baš- tine. Pretpostavlja se da bi uvođenje tradicijske igre u institucionalni RPOO doprinjelo njenom očuvanju. Ispitano je mišljenje odgajatelja i roditelja djece rane i predškolske dobi o važnosti i svrhovitosti primjene tradicijske igre u odgojno-obrazovnom procesu. Važnost tradicijske igre značajnije procjenjuju ispitanici starije nego mlađe životne dobi, te visokooobrazovani nego nižeobrazovani ispitanici. Mjesto odrastanja ispitanika povezano je s procjenom ograničenja tradicijske igre. Procjena igre na otvorenom bez nadzora odraslih pozitivno korelira s procjenom zaokupljenosti djece virtualnim svijetom. Provedba akcijskih istraživanja o mogućnosti implementacije tradicijske igre uz longitudinalna istraživanja dječjeg razvoja, moguće bi ukazala na važnost tradicijske igre.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Visković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi skolskivjesnik.ffst.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Visković, Ivana; Topić, Jelena
TRADICIJSKA IGRA I SUVREMENI KURIKULUM – MIŠLJENJE RODITELJA I ODGAJATELJA // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 49-87 doi:.org/10.38003/sv.69.1.8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Visković, I. & Topić, J. (2020) TRADICIJSKA IGRA I SUVREMENI KURIKULUM – MIŠLJENJE RODITELJA I ODGAJATELJA. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (1), 49-87 doi:.org/10.38003/sv.69.1.8.
@article{article, author = {Viskovi\'{c}, Ivana and Topi\'{c}, Jelena}, year = {2020}, pages = {49-87}, DOI = {doi.org/10.38003/sv.69.1.8}, keywords = {dijete rane i pred\v{s}kolske dobi, doprinos, igra na otvorenom, me\djugeneracijski prijenos, nematerijalna kulturna ba\v{s}tina, ograni\v{c}enja}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, doi = {doi.org/10.38003/sv.69.1.8}, volume = {69}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {TRADICIJSKA IGRA I SUVREMENI KURIKULUM – MI\v{S}LJENJE RODITELJA I ODGAJATELJA}, keyword = {dijete rane i pred\v{s}kolske dobi, doprinos, igra na otvorenom, me\djugeneracijski prijenos, nematerijalna kulturna ba\v{s}tina, ograni\v{c}enja} }
@article{article, author = {Viskovi\'{c}, Ivana and Topi\'{c}, Jelena}, year = {2020}, pages = {49-87}, DOI = {doi.org/10.38003/sv.69.1.8}, keywords = {early and preschool child, contribution, outdoor play, intergenerational transmission, intangible cultural heritage, limitations}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, doi = {doi.org/10.38003/sv.69.1.8}, volume = {69}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {TRADITIONAL PLAY AND CONTEMPORARY CURRICULUM - PARENTS’ AND TEACHERS’ OPINIONS}, keyword = {early and preschool child, contribution, outdoor play, intergenerational transmission, intangible cultural heritage, limitations} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font