Pregled bibliografske jedinice broj: 1097248
Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom
Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 62 (2013), 1; 174-161 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1097248 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom
Autori
Slavić, Dean ; Banek Zorica, Mihaela ; Prikratki, Aleksandra
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 62
(2013), 1;
174-161
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Eugen Kumičić ; knjižničar ; korelacijsko-integracijski sustav ; nastavnik ; Pod puškom
Sažetak
U članku se na temelju metodičkih postupaka u korelacijsko-integracijskome sustavu navode mogućnosti za motivacije, lokalizacije i interpretacije djela iz naslova. Pritom se obrazlažu međupredmetna (povijest, zemljopis, likovna umjetnost) i unutarpredmetna korelacija (književnost, jezik, jezično izražavanje). Unutar sustava objašnjavaju se problemsko-stvaralački i eksplikacijski pristupi kao pojedine etape u nastavnoj interpretaciji djela. U svakoj od tih etapa sata i knjižničar i nastavnik imaju zasebne uloge koje ostvaruju zahvaljujući nastavnim, odnosno knjižničnim sredstvima i pomagalima koja su im na raspolaganju. Rezultat svega toga trebalo bi biti znanje koje će učenici lakše usvajati i dugotrajnije pohranjivati, a njihov će im kognitivni razvoj proširenjem općekulturnih sadržaja omogućiti da se samostalno snalaze u zadanim situacijama i realiziraju postavljene izazove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb