Pregled bibliografske jedinice broj: 1096982
Obrazovni turizam kao prilika za razvoj
Obrazovni turizam kao prilika za razvoj // Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment : 4. međunarodna konferencija, Sv. Martin na Muri, 14. i 15. travnja, 2016. : zbornik radova / Breslauer, Nevenka (ur.).
Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 171-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1096982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovni turizam kao prilika za razvoj
(Educational (scientific) tourism as a development
opportunity)
Autori
Vovk-Korže, Ana ; Zeman, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment : 4. međunarodna konferencija, Sv. Martin na Muri, 14. i 15. travnja, 2016. : zbornik radova
/ Breslauer, Nevenka - Sveti Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 171-176
ISBN
978-953-8095-01-6
Skup
4. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 14.04.2016. - 15.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacija u prirodi ; turizam ; održivi razvoj ; inovativno učenje ; samoopskrba
(education in nature ; tourism ; sustainable development ; innovative learning ; self-sufficiency)
Sažetak
Obrazovni turizam je oblik djelovanja koji se temelji na posredovanju aktualnih, upotrebljivih i inovativnih znanja korisnicima, to mogu biti turisti različitih generacija, od mladih, školske dobi, do onih starijih. Prednost obrazovnog turizma je to što se kod mladih može uklopiti u dio obrazovnog procesa kao jedan od oblika (nastava u prirodi, terenski rad), dok je kod zrelih generacija obrazovni turizam investicija pojedinca u sebe, što predstavlja određenu prednost. U radu je predstavljen obrazovni turizam na poligonu za učenje i samodostatnost Dole u opčini Poljčane u Sloveniji, koji godišnje posjeti 10.000 ljudi s potrebom za dodatnom edukacijom iz područja tloznanstva, geobotanike, hidrologije, čišćenja otpadnih voda i permakulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)