Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1096777

Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja


Labak, Irena; Kligl, Ines
Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja // Educatio biologiae, 5 (2019), 13-16 doi:.org/10.32633/eb.5.1 (domaća recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1096777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja
(The habits of the students in self-assessment of learning achievements)

Autori
Labak, Irena ; Kligl, Ines

Izvornik
Educatio biologiae (1849-6520) 5 (2019); 13-16

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
samovrednovanje ; samorefleksija ; povratne informacije ; pristupi vrednovanja
(self-assessment ; self-reflection ; feedback ; assessment approach)

Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja navika samovrednovanja postignuća kod učenika srednje škole i uočavanja razlika učenika u navikama samovrednovanja s obzirom na spol i školski uspjeh. Istraživanje se provelo školske godine 2018./2019. na uzorku od 61 učenika trećih razreda jedne osječke gimnazije. Provedena je pisana provjera znanja i anketa. U pisanoj provjeri znanja usporedio se očekivan i ostvaren broj bodova radi objektivne prosudbe učeničke sposobnosti samoprocjene postignuća. Subjektivan doživljaj sposobnosti točne samoprocjene postignuća kao i ostale navike samovrednovanja utvrđene su anketom. Provedenim istraživanjem je utvrđen nesklad između ostvarenog i očekivanog uspjeha, kao i nesklad između percipirane i stvarne sposobnosti točne samoprocjene vlastitog uspjeha. Učenici precjenjuju svoj uspjeh i vlastite mogućosti samoprocjene znanja. Također je utvrđeno da postoji svijest o važnosti samovredovanja, ali im nedostaju navike i iskustvo u toj vještini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju

Profili:

Avatar Url Irena Labak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Labak, Irena; Kligl, Ines
Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja // Educatio biologiae, 5 (2019), 13-16 doi:.org/10.32633/eb.5.1 (domaća recenzija, članak, ostalo)
Labak, I. & Kligl, I. (2019) Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja. Educatio biologiae, 5, 13-16 doi:.org/10.32633/eb.5.1.
@article{article, author = {Labak, Irena and Kligl, Ines}, year = {2019}, pages = {13-16}, DOI = {doi.org/10.32633/eb.5.1}, keywords = {samovrednovanje, samorefleksija, povratne informacije, pristupi vrednovanja}, journal = {Educatio biologiae}, doi = {doi.org/10.32633/eb.5.1}, volume = {5}, issn = {1849-6520}, title = {Navike u\v{c}enika u samovrednovanju postignu\'{c}a u\v{c}enja}, keyword = {samovrednovanje, samorefleksija, povratne informacije, pristupi vrednovanja} }
@article{article, author = {Labak, Irena and Kligl, Ines}, year = {2019}, pages = {13-16}, DOI = {doi.org/10.32633/eb.5.1}, keywords = {self-assessment, self-reflection, feedback, assessment approach}, journal = {Educatio biologiae}, doi = {doi.org/10.32633/eb.5.1}, volume = {5}, issn = {1849-6520}, title = {The habits of the students in self-assessment of learning achievements}, keyword = {self-assessment, self-reflection, feedback, assessment approach} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font