Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1095933

Nastava stranog jezika struke na tercijarnoj razini


Puović, Angelina
Nastava stranog jezika struke na tercijarnoj razini // Od teorije do prakse u jeziku struke, Zbornik radova, 1 (2016), 1; 105-117 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1095933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava stranog jezika struke na tercijarnoj razini
(Teaching a Professional Foreign Language at the Tertiary Level)

Autori
Puović, Angelina

Izvornik
Od teorije do prakse u jeziku struke, Zbornik radova (1849-9279) 1 (2016), 1; 105-117

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Strategije učenja i poučavanja, generičke kompetencije, specifične kompetencije, ishodi učenja, kvalifikacijski okvir
(Learning and teaching strategies, generic competences, specific competences, learning outcomes, qualifications framework)

Sažetak
Zadaci nastave stranog jezika struke na tercijarnoj razini su prije svega permanentno razvijanje kompetencija u širem smislu (ne samo onih temeljnih pri učenju jezika: čitanja, pisanja, slušanja i govorenja), osposobljavanje za svrsishodnu upotrebu pomoćne literature (npr. raznih vrsta rječnika), sistematiziranje gramatičkih znanja u funkciji prepoznavanja signala potrebnih za razumijevanje i produkciju teksta, ekonomično i svrhovito korištenje usvojenog vokabulara, usavršavanje vještine prevođenja (ukazivanjem na karakteristične jezične zakonitosti i druge specifičnosti jezika struke) te prepoznavanje uloge stranog jezika kao instrumenta daljnjeg obrazovanja, odnosno cjeloživotnog učenja. Da bi se ti ciljevi realizirali, potrebno je odabrati i osvijestiti primjerene strategije koje omogućuju nadogradnju postojećih predznanja i daljnje razvijanje usvojenih vještina. Ukazivanje na strategije poučavanja nije samo u funkciji demistificiranja strukture nastavnog procesa, nego pridonosi racionaliziranju procesa učenja koji implicira gotovo identične strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina


Citiraj ovu publikaciju:

Puović, Angelina
Nastava stranog jezika struke na tercijarnoj razini // Od teorije do prakse u jeziku struke, Zbornik radova, 1 (2016), 1; 105-117 (domaća recenzija, članak, stručni)
Puović, A. (2016) Nastava stranog jezika struke na tercijarnoj razini. Od teorije do prakse u jeziku struke, Zbornik radova, 1 (1), 105-117.
@article{article, author = {Puovi\'{c}, Angelina}, year = {2016}, pages = {105-117}, keywords = {Strategije u\v{c}enja i pou\v{c}avanja, generi\v{c}ke kompetencije, specifi\v{c}ne kompetencije, ishodi u\v{c}enja, kvalifikacijski okvir}, journal = {Od teorije do prakse u jeziku struke, Zbornik radova}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1849-9279}, title = {Nastava stranog jezika struke na tercijarnoj razini}, keyword = {Strategije u\v{c}enja i pou\v{c}avanja, generi\v{c}ke kompetencije, specifi\v{c}ne kompetencije, ishodi u\v{c}enja, kvalifikacijski okvir} }
@article{article, author = {Puovi\'{c}, Angelina}, year = {2016}, pages = {105-117}, keywords = {Learning and teaching strategies, generic competences, specific competences, learning outcomes, qualifications framework}, journal = {Od teorije do prakse u jeziku struke, Zbornik radova}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1849-9279}, title = {Teaching a Professional Foreign Language at the Tertiary Level}, keyword = {Learning and teaching strategies, generic competences, specific competences, learning outcomes, qualifications framework} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font