Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1095337

Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?


Kos, Andrijana; Trstenjak, Mirjana; Kralj, Ana
Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti? // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 1; 48-54 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1095337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?

Autori
Kos, Andrijana ; Trstenjak, Mirjana ; Kralj, Ana

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 2 (2011), 1; 48-54

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
informacije ; kupac ; mjerenje ; proizvod ; zadovoljstvo

Sažetak
Zadovoljstvo kupaca je mišljenje koje oni imaju o poduzeću ili proizvodu, a temelje ga na usporedbi percipiranih značajki korištenog proizvoda s vlastitim očekivanjima. Zadovoljstvo je potrebno mjeriti kako bi se razumjelo iskustvo koje kupci doživljavaju koristeći proizvod. Mjerenje zadovoljstva uključuje prikupljanje podataka, pohranjivanje i analiziranje, a obično se mjeri putem anketnih upitnika. Nekoliko razina u poduzeću sudjeluje u izradi anketnog upitnika, koji mora biti sastavljen prema određenim pravilima da bi dao upotrebljive informacije. Postoji nekoliko metoda prikupljanja podataka o zadovoljstvu kupaca pomoću anketnog upitnika, a cilj je što veći odaziv kako bi se postigao reprezentativan rezultat

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Andrijana Kos Kavran (autor)

Avatar Url Mirjana Trstenjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kos, Andrijana; Trstenjak, Mirjana; Kralj, Ana
Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti? // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 1; 48-54 (domaća recenzija, članak, stručni)
Kos, A., Trstenjak, M. & Kralj, A. (2011) Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (1), 48-54.
@article{article, author = {Kos, Andrijana and Trstenjak, Mirjana and Kralj, Ana}, year = {2011}, pages = {48-54}, keywords = {informacije, kupac, mjerenje, proizvod, zadovoljstvo}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?}, keyword = {informacije, kupac, mjerenje, proizvod, zadovoljstvo} }
@article{article, author = {Kos, Andrijana and Trstenjak, Mirjana and Kralj, Ana}, year = {2011}, pages = {48-54}, keywords = {informacije, kupac, mjerenje, proizvod, zadovoljstvo}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?}, keyword = {informacije, kupac, mjerenje, proizvod, zadovoljstvo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font