Pregled bibliografske jedinice broj: 1095337
Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?
Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti? // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 1; 48-54 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1095337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?
Autori
Kos, Andrijana ; Trstenjak, Mirjana ; Kralj, Ana
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 2
(2011), 1;
48-54
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
informacije ; kupac ; mjerenje ; proizvod ; zadovoljstvo
Sažetak
Zadovoljstvo kupaca je mišljenje koje oni imaju o poduzeću ili proizvodu, a temelje ga na usporedbi percipiranih značajki korištenog proizvoda s vlastitim očekivanjima. Zadovoljstvo je potrebno mjeriti kako bi se razumjelo iskustvo koje kupci doživljavaju koristeći proizvod. Mjerenje zadovoljstva uključuje prikupljanje podataka, pohranjivanje i analiziranje, a obično se mjeri putem anketnih upitnika. Nekoliko razina u poduzeću sudjeluje u izradi anketnog upitnika, koji mora biti sastavljen prema određenim pravilima da bi dao upotrebljive informacije. Postoji nekoliko metoda prikupljanja podataka o zadovoljstvu kupaca pomoću anketnog upitnika, a cilj je što veći odaziv kako bi se postigao reprezentativan rezultat
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu