Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1095333

Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru


Kos, Andrijana; Trstenjak, Mirjana; Kralj, Ana
Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 1; 42-47 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1095333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru

Autori
Kos, Andrijana ; Trstenjak, Mirjana ; Kralj, Ana

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 2 (2011), 1; 42-47

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
ciljne skupine ; društvene mreže ; komunikacija ; mailing liste ; marketing od usta-do-usta ; visokoobrazovne ustanove

Sažetak
Uloga marketinga visokoobrazovnih ustanova je da promovira promjenu ponašanja ustanove na tržištu obrazovanja pošto one utječu na život ljudi iz lokalnih zajednica, na način života, te posebno na status u društvu. Dokazano je postojanje aspekata marketinga u visokoobrazovnoj ustanovi (proizvod, usluga, potrošači, cijena, distribucija, konkurencija), pa su pronađeni i moderni marketinški alati pomoću kojih se može doći do ciljanih skupina. Kao moderne marketinške alate visokoobrazovnih ustanova predstavljamo korištenje društvenih mreža (otvaranje profila ustanove), stvaranje baze podataka za mailing liste, probno studiranje. Sve to spada u upravljanje odnosima s korisnicima (engl. Customer Relationship Management - CRM) koji je svoje mjesto pronašao i izvan okvira poslovanja poduzeća usmjerenih potrošačima. Veliku ulogu u kreiranju komunikacije visokoobrazovnih ustanova i ciljne skupine imaju ljudski resursi

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Andrijana Kos Kavran (autor)

Avatar Url Mirjana Trstenjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kos, Andrijana; Trstenjak, Mirjana; Kralj, Ana
Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 1; 42-47 (domaća recenzija, članak, stručni)
Kos, A., Trstenjak, M. & Kralj, A. (2011) Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (1), 42-47.
@article{article, author = {Kos, Andrijana and Trstenjak, Mirjana and Kralj, Ana}, year = {2011}, pages = {42-47}, keywords = {ciljne skupine, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacija, mailing liste, marketing od usta-do-usta, visokoobrazovne ustanove}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Moderno marketin\v{s}ko doba u visokoobrazovnom sektoru}, keyword = {ciljne skupine, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacija, mailing liste, marketing od usta-do-usta, visokoobrazovne ustanove} }
@article{article, author = {Kos, Andrijana and Trstenjak, Mirjana and Kralj, Ana}, year = {2011}, pages = {42-47}, keywords = {ciljne skupine, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacija, mailing liste, marketing od usta-do-usta, visokoobrazovne ustanove}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Moderno marketin\v{s}ko doba u visokoobrazovnom sektoru}, keyword = {ciljne skupine, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacija, mailing liste, marketing od usta-do-usta, visokoobrazovne ustanove} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font