Pregled bibliografske jedinice broj: 1095333
Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru
Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 1; 42-47 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1095333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom
sektoru
Autori
Kos, Andrijana ; Trstenjak, Mirjana ; Kralj, Ana
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 2
(2011), 1;
42-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
ciljne skupine ; društvene mreže ; komunikacija ; mailing liste ; marketing od usta-do-usta ; visokoobrazovne ustanove
Sažetak
Uloga marketinga visokoobrazovnih ustanova je da promovira promjenu ponašanja ustanove na tržištu obrazovanja pošto one utječu na život ljudi iz lokalnih zajednica, na način života, te posebno na status u društvu. Dokazano je postojanje aspekata marketinga u visokoobrazovnoj ustanovi (proizvod, usluga, potrošači, cijena, distribucija, konkurencija), pa su pronađeni i moderni marketinški alati pomoću kojih se može doći do ciljanih skupina. Kao moderne marketinške alate visokoobrazovnih ustanova predstavljamo korištenje društvenih mreža (otvaranje profila ustanove), stvaranje baze podataka za mailing liste, probno studiranje. Sve to spada u upravljanje odnosima s korisnicima (engl. Customer Relationship Management - CRM) koji je svoje mjesto pronašao i izvan okvira poslovanja poduzeća usmjerenih potrošačima. Veliku ulogu u kreiranju komunikacije visokoobrazovnih ustanova i ciljne skupine imaju ljudski resursi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija