Pregled bibliografske jedinice broj: 1093906
Kako postati pun ideja - Menadžeri i kreativnost
Kako postati pun ideja - Menadžeri i kreativnost. Zagreb: MEP Consult, 1997 (monografija)
CROSBI ID: 1093906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako postati pun ideja - Menadžeri i kreativnost
(How to get ideas - managers and creativity)
Autori
Velimir Srića
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
MEP Consult
Grad
Zagreb
Godina
1997
Stranica
190
ISBN
953-96029-6-3
Ključne riječi
upravljanje kreativnošću, kreativnost, inovacije, upravljanje inovacijama
(creativity, innovation, management of innovation)
Sažetak
Knjiga na svojih 190 stranica detaljno razrađuje temeljna pitanja upravljanja kreativnošću pri realizaciji inventivnih projekata, od informatičkih do razvojnih. Osim prologa, epiloga i nekoliko vježbi za svakodnevno poticanje kreativnosti, knjiga je podijeljena na pet cjelina. U prvom poglavlju prikazani su trendovi razvoja informacijskog društva temeljenog na idejama i njihovoj realizaciji, s posebnim naglaskom na informatici i informacijskim tehnologijama. Drugo poglavlje ima za cilj pokazati strukturu i proces kreativnog mišljenja, prikazujući psihološke i sociološke determinante inovacija, od lateralnog i divergentnog mišljenja do poimanja krize kao šanse. U trećem poglavlju prezentirani su konceptualni okviri i praktični primjeri primjene dvadeset skupnih i individualnih tehnika za poticanje kreativnog mišljenja, od imitacija, prisilnih veza i procedura, do izleta mašte, igranja uloga, zapisivanja misli ili sinektike. Četvrto se poglavlje bavi problemima izbora najbolje ideje i njene implementacije u djelotvorni proizvod ili uslugu, s posebnim naglaskom na informatičkim projektima. U žarištu petog poglavlja nalazi se inventivni menedžer, njegove osobine, potreba znanja i pristupi, od anticipativne kontrole i modernog timskog rada do reinženjeringa i procesnog pristupa inventivnim organizacijama. Knjiga je u svjetskim razmjerima jedinstveno djelo na temu upravljanja kreativnošću u području visokih (poglavito informacijskih) tehnologija po kojoj je autor predavao na UCLA u Los Angelesu i na temelju koje je bio pozvan za referenta na Global Management Development Forumu u Barceloni i autora odjeljka o upravljanju inovacijama (“Innovation Management”) u prethodno opisanoj svjetskoj enciklopediji (International Encyclopedia of Business and Management). Knjiga je prevedena na slovenski, a dijelovi na engleski jezik
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)