Pregled bibliografske jedinice broj: 1093508
Globalizacija i studij pedagogije - studentska perspektiva
Globalizacija i studij pedagogije - studentska perspektiva // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 166-175
CROSBI ID: 1093508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Globalizacija i studij pedagogije - studentska perspektiva
(Globalization and Pedagogy Study - Student's perspective)
Autori
Jurčević, Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti
Urednik/ci
Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
166-175
ISBN
978-953-99167-5-4
Ključne riječi
globalizacija, obrazovanje, studij pedagogije
(globalization, education, pedagogy)
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati istraživanja o prilagođenosti studija pedagogija globalnim procesima koji danas neminovno utječu na teoriju pedagogije, praksu odgoja i obrazovanja i rad pedagoga u odgojno-obrazovnim ustanovama. Istraživanje je provedeno na odsjecima za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru. Rezultati pokazuju da su studenti pedagogije na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu bolje upoznati s procesom globalizacije i skloniji globalizaciju vidjeti kao pozitivan proces od njihovih kolega s Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru. Dokazi tome su veća sigurnost u odnosu na poznavanje temeljnih pojmova globalizacije, bolja osviještenost o globalizacijskim procesima, veće prihvaćanje globalizacije te optimističniji stav o učincima globalizacije na studij pedagogije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija