Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1093380

Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa - Samoprocjena odgojitelja i učitelja


Kudek Mirošević, Jasna; Tot, Daria; Jurčević, Lozančić, Anka
Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa - Samoprocjena odgojitelja i učitelja // Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (2020), 3; 547-560 doi:10.31192/np.18.3.8 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1093380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa - Samoprocjena odgojitelja i učitelja
(Designing an Inclusive Educational Process - Preschool and Primary School Teachers’ Self-assessment)

Autori
Kudek Mirošević, Jasna ; Tot, Daria ; Jurčević, Lozančić, Anka

Izvornik
Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 18 (2020), 3; 547-560

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
inkluzivni pristup ; kompetencije u radu s djecom s teškoćama ; samoprocjene odgojitelja i učitelja ; stručno usavršavanje
(competencies related to working with disabled children ; inclusive approach ; preschool and primary teachers’ self-evaluation ; professional development)

Sažetak
O umijeću, kao i o samoprocjeni stvaranja inkluzivnoga ozračja ovisi koliko će potencijali sudionika odgojno-obrazovnoga procesa biti iskorišteni. Obogaćivanje, nadogradnja i samoevaluacija kompetencija odgojitelja i učitelja, između ostaloga, odnosi se na planiranje, pripremanje, stručno usavršavanje te na strategije poučavanja unutar individualiziranih kurikula usmjerenih na dijete. Za potrebe istraživanja konstruiran je upitnik za odgojitelje i učitelje. Cilj je putem samoprocjene kompetentnosti za stvaranje inkluzivnoga ozračja, planiranje, načine rada s djecom s teškoćama te vrednovanje vlastitoga rada ispitati postoji li povezanost između odgojitelja i učitelja u redovitim odgojno-obrazovnim ustanovama (N=502). Postavljena je hipoteza da postoji povezanost između odgojitelja i učitelja s obzirom na godine njihovoga radnog iskustva u samoprocjeni navedenih kompetentnosti. Rezultati su pokazali povezanost između odgojitelja i učitelja s većim radnim iskustvom u njihovoj višoj samoprocjeni koja se odnosi na dovoljnu zastupljenost organiziranih različitih oblika unaprjeđenja inkluzivne prakse i cjeloživotnoga obrazovanja u vlastitoj odgojno-obrazovnoj ustanovi, kao i to da se oni s više godina radnoga iskustva smatraju kompetentnijima za planiranje i izradu individualiziranih kurikula.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Kudek Mirošević, Jasna; Tot, Daria; Jurčević, Lozančić, Anka
Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa - Samoprocjena odgojitelja i učitelja // Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (2020), 3; 547-560 doi:10.31192/np.18.3.8 (recenziran, članak, znanstveni)
Kudek Mirošević, J., Tot, D. & Jurčević, Lozančić, Anka (2020) Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa - Samoprocjena odgojitelja i učitelja. Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (3), 547-560 doi:10.31192/np.18.3.8.
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Tot, Daria}, year = {2020}, pages = {547-560}, DOI = {10.31192/np.18.3.8}, keywords = {inkluzivni pristup, kompetencije u radu s djecom s te\v{s}ko\'{c}ama, samoprocjene odgojitelja i u\v{c}itelja, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje}, journal = {Nova prisutnost: \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, doi = {10.31192/np.18.3.8}, volume = {18}, number = {3}, issn = {1334-2312}, title = {Osmi\v{s}ljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa - Samoprocjena odgojitelja i u\v{c}itelja}, keyword = {inkluzivni pristup, kompetencije u radu s djecom s te\v{s}ko\'{c}ama, samoprocjene odgojitelja i u\v{c}itelja, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje} }
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Tot, Daria}, year = {2020}, pages = {547-560}, DOI = {10.31192/np.18.3.8}, keywords = {competencies related to working with disabled children, inclusive approach, preschool and primary teachers’ self-evaluation, professional development}, journal = {Nova prisutnost: \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, doi = {10.31192/np.18.3.8}, volume = {18}, number = {3}, issn = {1334-2312}, title = {Designing an Inclusive Educational Process - Preschool and Primary School Teachers’ Self-assessment}, keyword = {competencies related to working with disabled children, inclusive approach, preschool and primary teachers’ self-evaluation, professional development} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font