Pregled bibliografske jedinice broj: 1093170
Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih
Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih // 18. okrugli stol o slobodnom pristupu informacijama : Knjižnice i alternativna (druga) istina / Pšenica, Davorka ; Štimac Annemari (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2018. str. 59-70
CROSBI ID: 1093170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama
informacijske pismenosti u djece i mladih
(True or false – the importance of teaching
information literacy skills to children and young
adults)
Autori
Kolarić, Alica. ; Stropnik, Alka. ; Štivić, Vjeruška
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
18. okrugli stol o slobodnom pristupu informacijama : Knjižnice i alternativna (druga) istina
Urednik/ci
Pšenica, Davorka ; Štimac Annemari
Izdavač
Hrvatsko knjižničarsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
59-70
ISBN
978-953-8176-06-7
Ključne riječi
djeca, mladež, internet, informacijska pismenost, medijska pismenost
(children, young adults, information literacy, media literacy)
Sažetak
Djeca i mladi odrastaju u informacijskom okruženju koje obilježava lakoća pristupa informacijama. Mobilni digitalni uređaji omogućuju stalni pristup internetu, a Gooogle, YouTube i Instagram postaju opća mjesta za pristup informacijama i sadržajima. Pregledavanje i praćenje sadržaja na internetu postaju ponašanja kojima djeca i mladi do informacija dolaze namjerno i slučjajno, Mnogobrojni izvori, poput YouTubera i influencera, nude savjete za razne životne situacije. Kako među mnogobrojnim informacijama prepoznati prave, one kojima se može vjerovati? Praktičan način koji sjedinjuje tehnologije i smisleno učenje o tome kako procijeniti informacije jest model informacijskog opismenjavanja "6 veličanstvenih koraka do informacija i znanja".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti